پا پتی

زندگی،تکثیر ثروتی به نام محبت است.

پا پتی

زندگی،تکثیر ثروتی به نام محبت است.

پیش بینی......

 

مبعث پیامبر رحمت و محبت،محمد مصطفی (ص) مبارک باد.

چهار دانشجو که به خودشان اعتماد کامل داشتند یک هفته قبل از امتحان پایان ترم به مسافرت رفتند و با دوستان خود در شهری دیگر حسابی به خوشگذرانی پرداختند.
اما وقتی به شهر خود برگشتند متوجه شدند که در مورد تاریخ امتحان اشتباه کرده اند و به جای سه شنبه، امتحان دوشنبه صبح بوده است.بنابراین تصمیم گرفتند استاد خود را پیدا کنند وعلت جا ماندن از امتحان را برای او توضیح دهند.
آنها به استاد گفتند: ما به شهر دیگری رفته بودیم که در راه برگشت لاستیک خودرومان پنچر شد و از آنجایی که زاپاس نداشتیم تا مدت زمان طولانی نتوانستیم کسی را گیر بیاوریم و از او کمک بگیریم، به همین دلیل دوشنبه دیر وقت به خانه رسیدیم ؟..... استاد فکری کرد و پذیرفت که آنها روز بعد بیایند و امتحان بدهند.
چهار دانشجو روز بعد به دانشگاه رفتند و استاد آنها را به چهار اتاق جداگانه فرستاد و به هر یک ورقه امتحانی را داد و از آنها خواست که شروع کنند....
آنها به اولین مسأله نگاه کردند که 5 نمره داشت. سوال خیلی آسان بود و به راحتی به آن پاسخ دادند.....
سپس ورقه را برگرداندند تا به سوال 95 امتیازی پشت ورقه پاسخ بدهند که سوال این بود:
کدام لاستیک پنچر شده بود....؟!!!

درک مطلب :

قبل از دروغ گفتن با چه کسی باید هماهنگی کرد؟

1)با خودمان     2) فیدل کاسترو (انقلاب 1972 کوبا )   3) با طرف مقابل    4)با افراد ذینفع

------------------------------------------------------------

پیش بینی....

یه قطعه از راکتور ما به شدت آسیب دیده ،همون طوری که من توی پست " آثار تحریم" ( دو پست قبل )این موضوع رو پیش بینی کرده بودم... البته فکر نمیکردیم قطعات چینی دیگه اینقدر زود خراب بشن...ما احتمال یک یا دو ماه آینده رو میدادیم..

مقامات هم دارن بشدت فشار وارد میکنن که نباید خللی در کار شما پیش بیاد و مشکل باید هر چه زودتر حل بشه...!!

انگار ما قصد دیگه ای داریم...!!! توسط مدیران اینجا به اونها اطلاع داده شده که ما " spare part "نداریم و باید دوباره دست به دامن دلال ها و شرکتهای واسطه بشیم....

تا اینکه دو،سه روز پیش یه آقایی با کت و شلوار (لازم به ذکره که توی این گرما خر تب میکنه...!!!) ویه کراوات بلند،وکلی هم تلاش میکرد که باکلاس جلوه کنه، اما تلاشش کاملا بیهوده بود...!!! اومد اینجا و داشت از راکتور بازدید میکرد تا قطعه مذکور رو ازنزدیک ببینه ...ما هم داشتیم از کنجکاوی میمردیم که این یارو کیه؟ تا اینکه کاشف به عمل اومد که یارو دلاله....بعد در حالی که عینهو شتر مرغ شرشر عرق میریخت اومد توی مرکز کنترل و شروع کرد با رییسا گفتگو کردن....و بعد از چند دقیقه هم بلند شدو رفت...

قراره توی یکی،دو هفته آینده یه سفر تفریحی به شهرکرد داشته باشم،انشاالله اگه رفتم گزارش سفر رو خواهم نوشت.

درک مطلب :

اسم رییس ما چیه؟!!!!!

1) محمد   2) مملی(mamali )   3) هوگو چاوز  4) رضا

جایزه : یک ربع سکه بهار آزادی...!!!!

تا بعد......

 

نظرات 17 + ارسال نظر
مانی دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:02 ب.ظ http://darkdeception.persianblog.ir/

درود نیما خان
توصیفت از اون یارو دلاله خیلی باحال بود کلی نشاط رفت.
این سوالای 4 گزینه ایتم کشته ما رو
بدرود

سلام
خوبی مانی؟
قابلی نداشت.....
شهرستان خوش گذشت...؟
خوش باشی

زری تپله دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:50 ب.ظ

سلام آقا نیما
قبل از دروغ گفتن باید با خودمون تکلیفمون رو یکسره کنیم...
اسم رئیست هوگو چاوز نیست...!!!

سلام خانم زری تپله !!!!
آفرین...از کجا فهمیدی اسمش هوگو چاوزه...؟
میگم احیانا شما اهل حول و حوش اردبیل نیستی...؟ یا اینکه مدتی اونجا زندگی نکردی..؟اصلا یه جورایی به اونجاها ربط پیدا نمیکنی؟
(شوخی بود)
خوش باشی

نهال سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:25 ق.ظ http://fazmetr.blogsky.com

سلام

تو و زود به زود آپ کردن !نه بابا !من باورم نمیشه !
اون داستانو شنیده بودم و کلی هم تاسف خورده بودم و شدیدا هم عبرت گرفته بودم !آخه برای خودم از این مدل سوتی ها خیلی بوده !به نظرم با همون خودمان درسته !

فکر کنم هر چهار مورد باشه !

سلام
آفرین...تو برنده شدی..!!! بدو بیا جایزه ات رو بگیر دخترم..!!!!
چشم نخوری آی کیو....!!!!
خوش باشی

دخترآریایی سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:49 ب.ظ http://parsomashmis.blogfa.com/

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه - خوشحال می شم به وبلاگم سر بزنید منتظر حضور سبزت هستم

سلام
ممنونم...حتما میام
خوش باشی

زهره سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:20 ب.ظ http://nel.blogfa.com


از اون جایی که ما که بدون هماهنگی هیچ وقت دروغ نمی گیم تو این زمینه تبحر خاصی داریم می تونید در صورت نیاز به یاد گیری مراتب با ما تماس بگیرید!
الانم سرمون شلوغه مسابقات تلوزیونه..تا دلتون بخواد ربع سکه می بریم :-)

ربع سکه مربوط به پاسخ سوال دومه....
مبارکتون باشه
خوش باشی

زهره سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:22 ب.ظ http://nel.blogfa.com


وقتی دلت می گیره بیشتر از همیشه خاکستری می بینی..

سلام خانم زهره
توی اینجور مواقع درسته....اما نه همیشه،همیشه که دلمون گرفته نیست....
خوش باشی

صهبا سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:30 ب.ظ http://hoorshid.blogfa.com

سلام
بامزه بود و قابل فکر
اره اون متنای وبلاگ همه مال خودمه
البته میدونم که کاملا ابتدایی است
ولی واسه دلم مینویسم

سلام
ممنونم....
خیلی خوبه...
اما نظر شخصی من با شما کاملا متفاوته،خیلی جالب ولی غم انگیز بودن......
خوش باشی

مهدی پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:17 ق.ظ

سلام
در مورد سوال اول باید بگم که با هر ۴ گرینه
در مورد سوال دوم بهتره گزینه هاتو تغیر بدی آخه جوابش ساریگولی خان هست .....

سلام مهدی
به به ...چه عجب....
بعد از اون افشاگری ها کمتر توی مجامع عمومی ظاهر میشی....
ساریگولی خان کیه؟.... این پروژه جدیده.....!!!! اجنبی....
خوش باشی

رویا پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:15 ق.ظ http://taranomebaran65.persianblog.ir

برای رسیدن باید رفت!
.
.
.
خداحافظ
×××××××××××
شاد باشید و مانا و عاشق[گل][خداحافظ]

سلام
دقیقا حق با شماست...برای رسیدن باید رفت...
خوش باشی

ماهی خانوم پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:23 ب.ظ

سلام مهندس جان!
من همچنان زنده ام!
خیییییییییییییلی باحال بود اون دانشجوها!
فکر کنم جواب صحیح مملی بود!!
شاد باشی

سلام
به سلامتی....
قابلی نداشت....
از کجا فهمیدی...؟
خوش باشی

آقای انتگرال پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:55 ب.ظ

سلام نیما
دلتو واسه شهرکرد الکی صابون نزن!!معلوم نیس ok بشه.
جواب "مملی"
بدو بیا سر کارت دیگه..
خداحافظ

نادیا جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:06 ب.ظ http://www.khan00mi.blogfa.com

سلام دوست من
مرسی که به من سر زدی من آپم بدو بیا
منتظرم[بدرود]

مریم دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:58 ب.ظ http://www.whoknows.blogfa.com

لام آقا نیما

چه اکتیو شدی !!!!!!!!!

در مورد تست اول هم باید بگم گزینه ی هیچکدام صحیحه !!!

دروغ گفتن که هماهنگی نمیخواد اگه مصلحتی باشه خدا یاری میکنه .....

سلام خانم مریم
قابلی نداره.....
آفرین ...خیلی با هوشی ها....
خوش باشی

شمیم شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:59 ب.ظ http://shamimjoon.blogsky.com/

سلام.وبلاگ خیلی خوبی دارین.من شما رو لینک کردم.شما هم اگه مایل باشین میتونین من رو لینک کنید.منتظر هستم.

سلام
ممنونم....حتما
خوش باشی

صهبا سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:20 ق.ظ http://hoorshid.blogfa.com

سلام
ممنون من خوبم
نمی خواین اپ کنید شما؟

زهره چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:46 ب.ظ http://nel.blogfa.com


ممنون از حضورت..

√مهرنوش خانومی√ پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:16 ق.ظ http://tameshki.blogsky.com

اوه

ممنونم ...

این تنظیمات نظراتت برو و درستش کن

نمیشه نظر داد

چشم میام

شما هم بیا که ما بیایم

فراموش نکنی ؟

از این همه تعریف ممنونم

بازم به روزم

سلام
مگه تنظیماتش چشه....؟
فراموش نمیکنم...
خوش باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد