پا پتی

زندگی،تکثیر ثروتی به نام محبت است.

پا پتی

زندگی،تکثیر ثروتی به نام محبت است.

فمنیسم

تکنولوژی اطلاعات

بالاخره دوره تکنولوژی اطلاعات ( IT ) (information technology  ) به پایان رسید. دوره جالبی بود و کتابی هم در این زمینه استاد مربوطه معرفی کرد که اونو تهیه کردم ، اطلاعات خوبی در اون هست که یه دید کلی به خواننده میده و به زبان ساده و نه چندان تخصصی نوشته شده (فناوری اطلاعات و کاربردهای آن،انتشارات تولید دانش مولفین : شراگیم شمس عراقی و علیرضا علی احمدی ).

------------------------------------------------------------------------

فمنیسم

این روزها مقالات متعددی در زمینه فمنیسم توی جراید میبینم که بعضی هاش در تایید و بعضی در تکذیب نوشته شده.... که ذهن من رو به خودش مشغول کرده....به نظر من واقعا فمنیسم مکتب و ایده مزخرفی بیش نیست ،و فقط کسانی که به نوعی در زندگیشون احساس خلاء میکنن به دنبال اینجور حاشیه ها هستن ،هر چند که میدونم ازسوی طرفداران این نظریه به سنتی و متحجر بودن متهم خواهم شد،اما واقعا برام مهم نیست چون این نظر شخصی منه،همون طور که کسی رو مجبور به پذیرش نظر شخصیم نمیکنم، کسی هم نمیتونه این کارو در حق من بکنه،من فقط همه رو به اندکی تفکر بیطرفانه دراین مورد دعوت میکنم.

بای تا های

نظرات 6 + ارسال نظر
نهال پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:38 ب.ظ http://fazmetr.blogsky,com


سلام

به یه بازی دعوتت میکنم ...خودم که خیلی دوستش دارم ..امیدوارم تو هم دوست داشته باشی ....بیاو ببین ...

سلام
چشم اومدم....

مهدی پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:01 ب.ظ

سلام
بازم که تو up کردی !!!!
تو که اینهمه وقت داری بیا weblog منو هم راه بنداز !!!!

در ضمن از اینکه با درخواست منطقی خودت مبنی بر اینکه همه به اندکی تفکر بیطرفانه رو بیارن ، تونستی اینهمه مناقشه بین طرفداران و منتقدان فمینیسم رو به خوبی و خوشی حل کنی ازززت ممنونم !!! خسته نباشی مهندس !! فقط نمی دونم چرا تا الآن به فکر خودشون نرسیده بود ؟!!
تو چی فکر می کنی؟

سلام
چشم....مشخصات بده ....
خواهش میکنم....قابلی نداشت....

ناهید پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:42 ب.ظ http://www.nahidmis.blogfa.com

سلام
به نظرت احترام میذارم ولی کاملا باهات مخالفم
البته اینم بگما
من خودم با بعضی از عقاید فمنیسم مخالفم.
باید روشن تر منظورتو می گفتی.
با چی مخالفی؟چه عقایدی؟
تو با حق آرادی زن هم مخالفی؟
منظورتو خشن بیان کردی.
موفق باشی

سلام
ممنونم.... قرار نیست تو هم مثل من فکر کنی....
نه.... آزادی در چارچوب خودش و جامعه ما....
خوش باشی

مانی پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:51 ب.ظ http://darkdeception.persianblog.ir/

سلام
بابا فمینیست!!
به شخصه علاقه چندانی به این مطالب ندارم.
ولی در هر حال می بینم که خیلی بهش فم کی کنی خوش به حالت!!
بدرود

سلام مانی جان
خوبی؟
نه ...خودم حالم بهم میخوره که به چه چیزه الکی فکر میکردم...
خوش باشی

ندا جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:56 ب.ظ http://hashtbehesht.blogsky.com/

سلام
من امروز اولین اثر خوندن کتاب راز رو دیدم
دیشب کتاب رو تمو م کردم در حین خوندن دلم میخواست فیلم رو هم ببینم
تا اینکه امروز عصر خواهرم اومده بود خونمون گفت بریم یه کم پیاده روی همینطور که میرفتیم یه نمایشگاه بود از لوازم التحریرو کارای دستی تو نمایشگاه یه دفه گفت ندا اینجا نوشته سی دی فیلم راز منم خریدم ولی هنوز فرصت نکردم ببینمش

سلام خانم ندا
حتما در اولین فرصت ببین....
خوش باشی

خودم چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:59 ب.ظ

سلام چطور نیما. من هر چه از خودم تفکر بیطرفانه در وکردم چیزی نوشد. چه وکنم؟ خوبی؟ چه خبرا؟

سلام
چاکریم....تو چطوری؟
سلامتی...ایییییی بدک نیست...انور آب خوش میگذره.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد