پا پتی

زندگی،تکثیر ثروتی به نام محبت است.

پا پتی

زندگی،تکثیر ثروتی به نام محبت است.

skype

چقدر روزها زود میگذره.....  برای اینکه من به کارام نمیرسم و همیشه وقت کم میارم !!!  دوست دارم یه مسافرت برم اما فعلا نمیشه... یه برنامه برای مسافرت طولانی به یه جای خیلی خوب داشتم  اما به خاطر شیوع بیماری آنفولانزای خوکی فعلا کنسل شده....

کتاب دارالمجانین تمام شده و تقریبا یک هفته است که کتاب جدیدی رو شرع کردم.

---------------------------------------------------------------------------

نرم افزار skype 4  رو نصب کردم که یه برنامه مثل یاهو مسنجره با این تفاوت که صدا واضح تر و با کیفیت تر و تصویر هم کاملا روان هست بدون اینکه فریم،فریم باشه و امکانات بسیار زیاد دیگه ای از جمله اینکه شما می تونید دسکتاپ کامپیوترخودتون رو (مثلا برای آموزش) با دوست یا دوستانتون share  کنید، که به ارتباط بهتر با دوستان ونزدیکانتون در اقصی نقاط دنیا کمک میکنه. 

تا بعد.....

نظرات 5 + ارسال نظر
نهال دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:13 ق.ظ http://fazmetr.blogsky.com

به به !میبینم که جمالزاده میخونی ...خیلی خوبه ..خوندن خیلی خوبه .
مسافرت زیاد تو تابستون حال نمیده مگه اینکه با کسایی باشی که خیلی باهاشون مچ باشی ..

سلام
دقیقا......

فرید سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:05 ق.ظ http://farid71.blogsky.com

سلام. خوبی؟ چطوری؟ وبلاگ پر محتوا و خوشگلی داری. خوشحال میشم بم سر بزنی. اگرم با تبادل لینک موافقی. بم خبر بده.
فعلا . . .

خودم سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:18 ب.ظ

مرسی میسیو سعی میکنم اسکایپو نصب کنم. راستی دستوری روی نامه ای که من نوشتم برات هنوز صادر نشده؟!!

سلام
هنوز نه.... میگن نامه تو هم مثل مدرک کردان جعلیه...!!!!

luna شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:09 ب.ظ http://luna-lovely.blogsky.com

به به
سلام علیکم استاد
خسته نباشید
خوبید که ان شاءالله
شرمنده اگه الان اومدم...راستش چند وقته اصلا حوصله ی نت و ندارم وخصوصا وب! خدایی الانم به زور اومدم فقط اومدم یه خبری بگیرم .
و اینکه بدونید ما بی معرفت نیستیم و به یادتون هستیم
معلوم شما هم حسابی سرتون شلوغه
اگه واقعا می خواید خستگی از تنتون در بره من پیشنهاد شمال رو می کنم ما رفتیم امسال خدایی ته صفا بود
و حسابی حال و هوا به وسیله ی دریا عوض شد!
خوب دیگه خیلی حرفیدم
التماس دعای مخصوص ماه رمضان نزدیک است
اون ته ته دعاهاتون یه کوچولو یاد ما بکنید
موفق و پیروز باشید
یا حق

و علیکم السلام و رحمه الله و برکاته و .....!!!
ممنونم ....شما هم که انشاالله در صحت و سلامت هستید....!!!
ممنون از اینکه وقت گذاشتین و اراجیف ما رو خوندین...
البته فکر کنم شمال توی این فصل خیلی شرجی باشه که من هم از شرجی به شدت متنفرم......
چشم حتما دعا میکنم به بزرگترین و بهترین آرزوهاتون برسین....
شما هم ما رو فراموش نکنین....
خوش باشی

نهال چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:48 ب.ظ http://fazmetr.blogsky.com

وقتی میای نت یه خاکی هم از وبلاگت بگیر !

چشم..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد