پا پتی

زندگی،تکثیر ثروتی به نام محبت است.

پا پتی

زندگی،تکثیر ثروتی به نام محبت است.

ماموریت من برای شرکتم....!!!!

 

سلام به همه دوستان  . مدت زیادی هست که به دلایل مختلف فرصت نکردم آپ کنم.فکر کنم حدود 40 روزی میشه .......

متاسفانه فشار کار توی این چند وقت بیش از گذشته شده بود و این موضوع هم دلایل  خاص خودش رو داره که  چون موضوع یه کم تخصصیه شاید شما خوشتون نیاد....

و اما توی این مدت من رفتم تهران برای انجام یه ماموریت کاری که  حول و حوش 12 روزی طول کشید و اونجا هم لود کار بسیار بالا بود و من سعی میکردم از فرصتها نهایت استفاده رو بکنم برای تفریح و تنفس........

خوشبختانه این ماموریت با نمایشگاه کتاب همزمان شد و من فرصت کردم توی این مدت دو بار به نمایشگاه برم و هر بار به مدت تقریبا 4 ساعت .... و دو شب هم به شهر سبز رشت سفر کنم....

با مهدی (یکی از دوستانم ) رفتیم نمایشگاه کتاب تا چند تا کتاب برای بر و بچز بخریم... بعضی هاش پیدا شد وبعضی هاش نشد ...البته نمایشگاه امسال از نظر اطلاع رسانی بسیار ضعیف بود . وچیدمان غرفه ها هم مناسب یه نما یشگاه بزرگ نبود .... چون راهروها کوچیک بود سالن ها رو هم باید با بدبختی پیدا میکردی .....نمایشگاه به طرز وحشتناکی شلوغ بود .تلویزیون اعلام کرد 4 میلیون بازدید کننده داشت ...واقعا هم راست میگن چون همه چسبیده به هم را ه میرفتن...!!!! بعضی ها هم از این موقعیت سوء استفاده میکردن !!! و مهدی تلاش میکرد که به نفر جلویی برخورد نکنه هر چند که مجبور بود فشار زیادی رو از پشت سر تحمل کنه ...!!!!!!!

 وبعد که از سالن بیرون اومدیم مهدی گفت: حیف شد!!! 25 سال زندگی آبرومندانه .....حیف شد!!! و مهدی دیگه هیچوقت نمایشگاه نرفت...!!!!

ادامه دارد..........

ادامه مطلب رو هم بخونین بد نیست...

 

ادامه مطلب ...