پا پتی

زندگی،تکثیر ثروتی به نام محبت است.

پا پتی

زندگی،تکثیر ثروتی به نام محبت است.

یلدا و تولد

ساعت 12 شب بود که رسیدم خونه ، آخه شرکت بودم تا این موقع ... امشب هم شب یلداست و ما هم مشغول خوردن تنقلات... البته تنها هستم مثل همیشه...  آخه تقریبا 2 ماهی میشه که کم و بیش دیگه خوابگاه نمیرم و بیشتر توی آپارتمان خودم هستم... اینجا تنها معضل من آشپزیه ... البته بیشتر مواقع غذا رو از بیرون سفارش میدم ... اما خوب همیشه که نمیشه ، واسه همین مجبور شدم بعضی غذا ها رو یاد بگیرم که درست کنم... فعلا در حد ماکارونی و بعضی از غذا های پلویی... البته پلو رو با کمک پلوپز درست میکنم و خورشتش رو هم به صورت کنسرو شده از فروشگاه تهیه میکنم !!!! ...

......................................................................................................

تولد ما هم که 25 آذر بود ، اما به حرمت عاشورا  هیچ کاری نکردیم .... اما خوب دوستان با 2 روز تاخیر تبریکات خودشون رو با sms و E-mail  و تلفن به سمع و نظر اینجانب رساندند..... انشاالله سال آینده....

 

.....................................................................................................

 

پاداشی که قولش رو داده بودن رو هم گرفتیم  زدیم به زخم زندگی

نظرات 5 + ارسال نظر
خودم جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:23 ق.ظ

ما که خندیدیم. بقیه رو نمیدونم.. .
تولد این اسوه اخلاق و تلاش و جهاد و سازندگی و پتروشیمی را به همه خدمتگزاران مملکت اسلامی و رویال-داچ و شرکت شل و بی.پی پترولیم و سازمان ملل تهنیت عرض وکنیم.

رئوف شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:59 ق.ظ

ما نیز کامنت بالا را ایضا.

نیلوفر پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:11 ب.ظ http://niloofaresahra.blogsky.com

سلام چرا اپ نکردید؟ تولدتون هم مبارک باشه

نیلوفر چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ق.ظ http:// niloofaresahra.blogsky.com

سلام مهندس ممنون که برام نوشتید.

سلام نیلوفر
خواهش میکنم...

ارتش سایبری! پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ب.ظ http://neverhood7.blogfa.com

سلام حاجی.آمدم نبودی.سید یه دستی رو سر و گوش این وبلاگت بکش!باور کن وقت نمیکنم(جواب همیشگی!!)
جالب بود وبلاگت محض فضولی!
التماس دعا.

سلام
باور کن وقت نمی کنم.. :-)
چشم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد