پا پتی

زندگی،تکثیر ثروتی به نام محبت است.

پا پتی

زندگی،تکثیر ثروتی به نام محبت است.

عاشورا

حسین (ع ) بیشتر از آب تشنه لبیک بود افسوس که بجای افکارش، زخمهای تنش را نشانمان دادند و بزرگترین دردش را بی آبی نامیدند... ( دکتر علی شریعتی )

دوست داشتم که تاسوعا و عاشورا رو خونه باشم اما باز هم مثل همیشه به خاطر کارم نتونستم برم شهرستان ....  این روزها عکسها و مطالب مختلفی از مراسم قمه زنی و موارد مشابه بدستم میرسه که از دیدنش واقعا ناراحت میشم ، چون این جور کارها ی خرافی تاثیری بجز تخریب ندارن... از جمله توی وبلاگ  (من هم هستم   ) مطلب مستند و جالبی در مورد حاجت گرفتن مردم  از یه دیوار سیمانی نوشته شده بود !!!! که واقعا تاسف خوردم از اینکه اینهمه آدم احمق و نادان توی این جامعه وجود داره و با کارهاشون باعث میشن که  تیشه به ریشه  شیعه بزن ...

مشتی بت پرست نادان.....

 و خیلیا هم از اینجور حرکات علیه خودمون سوء استفاده میکنن ، چرا که هیچ عقل سلیمی قادر به توجیه و دفاع از مواردی از این دست نیست.

 و از این دوست خوبم هم بخاطر انتشار این مطلب تشکر میکنم چون باعث روشنگری میشه....

چرا ما بجای تشریح صحنه کربلا به تشریح افکار حسین نمیپردازیم؟ این موضوع فقط شائبه استفاده ابزاری از دین رو تقویت میکنه...... 

مهاتما گاندی پیشوای بزرگ هندوستان در مورد امام حسین (ع ) میفرماید: 

( من زندگی امام حسین شیعیان و مبارزات او ار در کربلا مطالعه کرده ام اگر مردم هندوستان بخواهند به آزادی و استقلال دست پیدا کنند باید از حسین الگو بگیرند )

آیا واقعا بزرگترین درد حسین بی آبی بود ؟

اللهم عجل لولیک الفرج

 

نظرات 11 + ارسال نظر
شیما پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:32 ق.ظ http://www.glseek.com/box.html

سلام دوست عزیز . از وبلاگ خیلی خیلی خوبتون تشکر می کنم.از وبلاگتون خیلی خوشم اومد. من هم برای اینکه سهم کوچکی در قدرتمند کردن و زیباتر شدن وبلاگ شما داشته باشم به شما توصیه می کنم سرچ باکس این موتور جستجوگر قدرتمند را که قادر به جستجو به همه زبانها است به سایت خود اضافه کنید.نمونه و کد این سرچ باکس را می توانید در سایت اصلی موتور جستجوگر ببینید.

www.glseek.com/box.html

امید پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:38 ق.ظ http://2ebalal.33ir.com

|>سلام به تو دوست خو بم ,,,,,,,,,,,,,,,,,
|میخواستم نظرشما در باره وبم بدونم| '"",||_____
|_..._.. .__________________|====_|___|..,]|
"(@ )'(@ )"'"""""""""""""''"""(@)'(@)"""""(@)

مهدی پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:20 ب.ظ

آقا من با بحث حاجت گرفتن کاملا‌ً موافقم
آخه یکی از دوستای من هست که مرده رو زنده می کنه :))
باورش برا منم سخت بود اما خودم امتحان کردم
به جون نیما.

خودم پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:48 ب.ظ

سلام حاجی.:-) خوبی؟
جای تو خالی من هم با همه شلوغی کارم ولی شب عاشورا مهمان سفارت بودم. جمع با صفایی بود.
التماس دعا :-)

سلام اخوی
قربانت....شما چطوری؟
محتاجیم به دعا...!!!!
خوش باشی

ناهید جمعه 20 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:09 ب.ظ http://www.nahidmis.blogfa.com

من بی اجازه ی شما قبل از اینکه شما این مطلب رو بگذارید از این جمله که در قسمت نظرات وبلاگ من هم گذاشته بودی استفاده کردم ...
چند تا از مطلبهای اخیر من در مورد همین مسائل بود که استقبال زیادی هم شد و در عین اینکه طرفدارهای زیادی داشت بسیاری از کسایی که مخالف بودن خیلی چیزها بار من کردند و من رو بی دین و ایمان معرفی کردن ولی به خاطر این حرف دکتر شریعتی :
خداوندا ... مگذار آنچه را که حق می دانم به خاطر آنچه که بد می دانند کتمان کنم !
هرگز دست از عقاید خودم بر نمیدارم هرچند که مجبوز شدم نظرات وبلاگم رو تاییدی کنم.البته نه به خاطر اینکه نظرهای مخالف رو حذف کنم.هرگز.من تمام نظرهای مخالف ها رو هم تو وبلاگ گذاشتم ولی فقط به خاطر یه عده آدمهای بی سواد که تحت هیچ شرایطی نمیتونن از عقاید خودشون دفاع کنن و به بی احترامی اتکا میکنن.
به هر حال من بی دین نیستم.دین درست رو قبول دارم نه خرافات و بدعت در دین !

سلام
خواهش میکنم این چه حرفیه....
من قبل از آپ کردن وب شما رو مطالعه کردم .....
با نظرات شما کاملا موافقم....
خوش باشی

مانی شنبه 21 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:47 ق.ظ http://darkdeception.persianblog.ir/

درود دوست خوب من نیما جان
حرفای دل منو زدی.
احسنت.خیلی خوشم اومد.
بدرود عزیز

سلام مانی
شما لطف داری.....
ممنونم.
خوش باشی

ماهی خانوم شنبه 21 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:47 ب.ظ

ول کن این حرفا رو!
بیا تولدمه!
اگه بخوای از این چیزا بگی٬ حرف خیلی زیاده!
از جمله اینکه حادثه ی عاشورا توی زمستون اتفاق افتاده.
یعنی یه زمانی مثل الان
واقعا الان آفتاب خیلی سوزانه؟!! حتی توی کربلا؟!!
باشو بیا بینیم!

سلام
اومدم

نهال چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:34 ب.ظ http://fazmetr.blogsky.com


اینقدز خرافارت وارد این دین کردند که خودشونم یادشون نمیاد چی واقعیه چی نیست !
الان خودت باید بشینی و برگدی و بفهمی درد حسین چی بود ه چرا این جوری اما کی اینکارو میکنه ؟!

رئوف شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:14 ب.ظ http://raoof-v86.blogsky.com

سلام
خوبی؟
منتظریم پس کی می آپی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
موفق باشی.

شنگول عینکی دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:30 ب.ظ http://www.miskids.blogfa.com

کاش میشد اشک را تهدید کرد
مدت لبخند را تمدید کرد
کاش میشد در میان لحظه ها
لحظه ی دیدار را نزدیک کرد

آسمان سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:31 ب.ظ http://abimesleman.blogfa.com

سلام دوست من
من اولین باره از وب شما دیدن می کنم وب جالبی دارین اما چرا دیگه به روز نیستین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد