پا پتی

زندگی،تکثیر ثروتی به نام محبت است.

پا پتی

زندگی،تکثیر ثروتی به نام محبت است.

بچه و عید فطر


      




امروز را برای ابراز احساسات به عزیزانت غنیمت بشمار،شاید فردا احساس باشد اما عزیزی نباشد.

عید فطر مبارک.....

امروز اونقدر بارون زد که حد و حساب نداشت... اولین بارون پاییزی.... چه حالی داشت،من که کلی حال کردم...الان در تعطیلات بسر میبریم ،تا دوشنبه یا سه شنبه هستیم خدمت دوستان، بعدش باید برگردم و با همین دستام چرخ های اقتصاد و تولید و .... این مملکت رو بگردونم ....!!!!   هر چند که نیاز به روغن کاری داره چون کمی سفت شدن و درست و حسابی نمی چرخن.  

دوستانم به من پیشنهاد سفر به شیراز رو دادن ،شاید پذیرفتم و رفتم البته من قبلا یکی دو باری به شیراز و تخت جمشید رفتم همینطور حافظیه و سعدیه و ....

-------------------------------------------------------------------

بچه ی آینده من...!!!

امروز به یه سایتی سر زدم که میتونستی ببینی که بچه آینده شما چه شکلیه..!!!؟؟؟ باور کن راست میگم... منم رفتم توش ازم خواسته بود که عکس خودمو آپلود کنم که این کارو کردم بعدش گفت عکس همسرت یا کسی که شبیه به اون خواهد بود!!! رو آپلود کن ، بعدش یه قاب عکس انتخاب کن و در نهایت هم میگه الان زوده ، برو 9 ماهه دیگه بیا.. چه خبرته.. مگه زود پزه..!!! و بعد از همه اینا که کلی سر کارت گذاشت یه عکس بهت میده... تلفیقی از خودت و همسرت....!!! خیلی جالب بود . آهان میگه پسر میخوای یا دختر؟ که من یه پسر کاکل زری انتخاب کردم... چقده ناز شده بود پدر سوخته ... الهی قربونش برم!!! (لطفا مسخرم نکنین.. احساسات پدرانه بود..!!! )

بد نیست که شما هم یه سری بزنین.. آدرسش اینه :

http://www.makemebabies.com





نظرات 5 + ارسال نظر
س-ف یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:44 ب.ظ http://swan.blogsky.com

سلام
عید بندگی بر شما هم مبارک باشه...
وبلاگ جالبی دارید.
چه سایت جالبی معرفی کردید.
بذارید یه کم فکر کنم بعد حتما بهش سر می زنم.
یا علی

سلام
ممنونم.... عید فطر شما هم مبارک....
خوش باشی

میترا نصیری یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:10 ب.ظ http://iceheart3.blogspot.com/2009/09/blog-post.html#links

سلام وبلاگ قشنگی و پر محتوی داری به وبلاگ منم سری بزن تا با هم بیشتر همکاری کنیم ، مطمئن باش بدون هیچ هزینه و وقت ، اصلآ بدون کلیک روی تبلیغات و عضو شدن تو سایتهای مختلف می تونید درآمد داشته باشی مهم اینکه هر وقت که تو اینترنت بری حالا هرکاری داشته باشی دانلود کردن یا وبلاگ update کردن و غیره برات درآمد حساب می شه چیزی واقعا از دست نمی دی حتی اگه وقتی براش نذاری هر 5 ماه $20 می گیری

تازه نفس یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:11 ب.ظ http://myhotevents.persianblog.ir/

سلام
ممنون از لطفی که داشتید
من گاهی اینجا سر می زنم ... از مدتها قبل با وبتون آشنا هستم و از مطالبتون استفاده می کنم


عیدتون مبارک

سلام
ممنونم ....
منم همینطور....
خوش باشی

نهال یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:24 ب.ظ

عیدت مبارک پسر !

آخی تو چقدر احساساتت رقیق بود خبر نداشتیم !
ولی سایت جالبی بود ..شاید سر زدم ..

سلام
عید تو هم مبارک ....
تازه کجاشو دیدی...
خوش باشی

نهال پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:10 ق.ظ

تشکر که همش دلداری میدی دوستم و سر میزنی ...
تو که هستی چرا نمینویسی !؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد