پا پتی

زندگی،تکثیر ثروتی به نام محبت است.

پا پتی

زندگی،تکثیر ثروتی به نام محبت است.

من کجا بودم....

سلام

بعد از مدت مدیدی بالاخره آپ دیت کردم.. البته توی این مدت اتفاقات خوب و بد زیادی افتاد که هر کدوم به نوبه خودش مانع از این میشد که من بنویسم.... باید مقداری هم تنبلی رو به اون اضافه کرد...شاید به همین دلایل بود که حس این کار در من خیلی کم شده بود.

این روزها مشغول خوندن ایبوک "دارالمجانین " جمالزاده هستم ، اونو روی موبایلم نصب کردم و در  اوقاتی که توی اتومبیل شرکت دارم به محل کارم میرم یا توی اوقات استراحتم در محل کار و .... به مطالعه مشغولم .تقریبا آخراشه و داره تموم میشه... کتاب بسیار جالب و طنز آمیزیه ...

-----------------------------------------------------------------

من دنبال یه دستگاه PDF reader  یا E-BOOK reader  محصول شرکت سونی هستم اما متاسفانه ظاهرا هنوز در ایران به طور تجاری وارد نمیشه چون با نمایندگی شرکت سونی در ایران صحبت کردم که به من گفتن این دستگاه رو هنوز وارد نکردن... واقعا دستگاه جالبیه برای مطالعه، اگه کسی سراغ داشت خبرم کنه....

------------------------------------------------------------------

هفته پیش گرد وغبار غرب و جنوب کشور رو در بر گرفته بود ،و تا این توده گرد غبار به تهران نرسید مسئولین محترم متوجه نشدن...!!! واقعا تاسف برانگیزه... چند روز پیش به نقل از سازمان هواشناسی در یک روزنامه خوندم که سال قبل 116 روز خوزستان غبار آلود بود !!!  و کسی صداش در نیومد...

انتخابات ریاست جمهوری هم با همه فراز و نشیب هاش و راست و دروغهاش به پایان رسید...