پا پتی

زندگی،تکثیر ثروتی به نام محبت است.

پا پتی

زندگی،تکثیر ثروتی به نام محبت است.

تولد......!!!

 

تولدم مبارک..............

کنفرانس

بعد از یه مدت طولانی که واقعا درگیر کار بودم،دوباره دارم مینویسم.توی این مدت دوتا کنفرانس دادم که خیلی هم مورد توجه واقع شد و اینو از تشویق ها و فید بک بعد از کنفرانس ها متوجه شدم.حتی از من دعوت شد تا در هفته پژوهش که ۲۵ تا ۲۸ آذر هست در قالبهای مختلف با اون مجموعه همکاری کنم ومن هم گفتم در صورتی که سرم خلوت باشه حتما این کارو میکنم. و الان که برنامه کاریم رو چک میکردم دیدم امکانش وجود داره و تا چند روزه دیگه بهشون خبر میدم. خودم کلا فعالیت های علمی و تحقیقاتی رو دوست دارم و همیشه برای این جور کارا سعی میکنم وقت باز کنم.

این روزها شدیدا به دنبال سرچ مطلب درباره نقش فناوری اطلاعات در مدیریت و مدیران نسل آینده هستم به مطالب جالبی برخورد کردم اما هنوز هم نیاز دارم،به هر حال اگه به اینجور مطالبی برخورد کردین واسه منم فوروارد کنین.

خوب خیلی پر حرفی کردم....تا بعد.