پا پتی

زندگی،تکثیر ثروتی به نام محبت است.

پا پتی

زندگی،تکثیر ثروتی به نام محبت است.

تهران

دیباچه عشق وعاشقی باز شود،دلها همه آماده پرواز شود،با بوی محرم الحرام تو حسین ایام عزا وغصه آغاز شود. السلام علیک یا اباعبدالله الحسین (ع).

تهران هوا بس ناجوانمردانه سرده ،من با اینکه یه دست کت وشلوار پوشیده بودم ویه پالتو هم روش !اما هنوز احساس سرما می کردم.

در بدو ورودم ،نزدیکیهای خونه برادرم ،حواسم یه لحظه پرت شد و روی برف های یخ زده لیز خوردم وبا اینکه کلی بال،بال زدم که خودمو نگه دارم ،نشد و لینگم به هوا رفت و با ک.... خوردم زمین !!!و ولو شدم رو زمین !!! بعد که پا شدم نمی دونستم بخندم با ناراحت بشم ؟ در نهایت به حال و اوضاع خودم خندم گرفت !!!!!! البته چون توی کوچه بود کسی ندید.ولی من با اتومبیل که گشت می زدم  بعضی ها رو دیدم که دستشون یا پاشون شکسته بود بنابراین خداروشکر کردم که طوریم نشد.

بالاخره کارهام رو انجام دادم ،وقتم برای سرچ نوت بوک آزاد شد.کلی گشتم تا بالاخره بعد از دو روز تلاش بی وقفه !! یه نوت بوک ( dell  )مدل (INSPIRON  1520  ) خریدم.تا چندین ماه دیگه بی خیال سفر  !!!دیروز هم داشتم باعجله میرفتم  دفتر برادرم ،توی فکر بودم !! یه دفعه قارپ یه چیزی خورد توی سرم ! برای یه لحظه سرم گیج رفت ودنیا جلوی چشام تیره و تار شد.به خودم که اومدم دیدم برف بود که از روی درخت سقوط  کرده بود وصاف افتاد روی سر من!!! بازم خدا رو شکر کردم که طوریم نشد !!

سفر خیلی خوبی بود ،بااینکه هوا سردبود ولی خوش گذشت.مخصوصا ایلیا و آریا (برادر زاده هام) رو دیدم.تهران شهر خوبیه اما من برای زندگی اونجا رو انتخاب نمی کنم!! چون هر بار که میرفتم بیرون چندساعت از وقتم توی ترافیک تلف میشد.فکر نمی کنم هیچ کجای ایران اینقد ترافیکش سنگین باشه !!!!با این حساب وقتی برای دیدوبازدید نمی مونه و هرکسی کارمی کنه تا اموراتش بگذره نه اینکه زندگی کنه.

اصفهان وشیراز هم شهرهای زیبایی هستن اما اصفهان هم ترافیکش داره سنگین میشه ولی خوب مثل تهران نیست.اما شیراز وضعیت خیلی بهتری داره،تبریز هم همین طور.

این مرخصی چقد حال داد !!!!

-------------------------------------------------------------------------

 چند تا لطیفه بی مزه که یه دوست واسم فرستاد:

*ترکه یه پای ملخو از جا میکنه، بهش میگه بپر، ملخ میپره، اون یکی پای ملخ رو هم از جا میکنه بازم بهش میگه بپر، ملخ نمیپره، آخرش نتیجه میگیره که ملخ با دو پای قطع شده دیگه نمیشنوه !!!!
* به ترکه میگن: چی شد که تو عشق شکست خوردی؟ میگه: قصری ساخته بودم از شاخه های گل سرخ، اما او به لطافت یک تراکتور از روی آن گذشت !!!!

***راستی من این پستو با لپ تاپ خودم آپ کردم !!!



work shop

یه هفته ای هست که دارم توی یه  work shop   تخصصی شرکت میکنم که از طرف شرکت برگزار شده و فردا هم آخرین روزه !!

work shop  خیلی خوب و جالبیه ،استادش هم حسابی با حال و کار درسته !! واقعا مطالبی که توش ارایه میشه کاربردی ومهم هستن، برای من که تا حالا خیلی پر بار بوده !!!

 

 

--------------------------------------------------------------------

 

اگه پروازم به علت بدی آب وهوا کنسل نشد، پنجشنبه عصر میرم تهران ویکی دو هفته ای رو اونجا می مونم ،چون یه مقداری کار دارم واحتمال 99.9 ٪ مجتمع پایتخت هم میرم تا نوت بوک هارو از نزدیک ببینم و قیمت ها رو هم بگیرم.خدا رو چه دیدی ؟شاید دست پر برگشتم!!

 

-------------------------------------------------------------------- 

 

دیروز دوستم  یه جریانی رو برام تعریف کرد :

گفت که:

هفته پیش می خواستم برم خونه دوستم، ترجیح دادم که پیاده برم  بنابراین پولی هم توی جیبم نذاشتم !!! (شب بود !! )

سر راهم به یه کوچه تاریک خوردم ،در حال قدم زدن بودم سه نفر از دور گفتن آقا ساعت چنده ؟من هم گفتم که ساعت ندارم !!

اونها هم گفتن یه دقیقه وایسا !! اومدن جلو گفتن هر چی پول داری رد کن بیا !!! من هم کلی تعجب کرده بودم ویه کمی هم ترسیده بودم  گفتم منو بگردین ،هرچی پیدا کردین واسه خودتون !!!!

اونه هم گفتن یعنی 1000 تومن هم پول تو جیبت نیست ؟ ومن گفتم نه!! گفتن اصلاً می خوای بهت پول بدیم !!!! لامصب نمی تونی 1000 تومن پول بذاری تو جیبت !!!!!!!!!!!!!!

بعد دست از سرم ورداشتن ودر حالی که داشتن میرفتن باخودشون میگفتن،فلان فلان شده ی ..............................(از قرار دادن الفاظ رکیک شرمنده ام !!! )چقدر خسیسه !! حاضر نیست 1000 تومن بزاره تو جیبش !!!!

من که این جریان رو شنیدم از شدت پر رویی دزدا کلی خندیدم.

تا بعد........

چرا دیر آپ کردم

موفقیت، یعنی کشف اینکه بهشت در درون ماست . (علی اکبر دهخدا )

 

از اواخر هفته گذشته تا حالا سرم خیلی شلوغه وبه همین دلیل دیر آپ کردم.

چند روز پیش برق منطقه به طور ناگهانی قطع شد و طبعا برق کارخونه ما هم قطع شد. اتفاقی که ما همیشه از اون به علت خسارات زیادی که وارد میکنه می ترسیدیم. قطع برق در ساعت 4:30 صبح رخ داد مثل زلزله بم که همه رو غافلگیر کرد !!!!

من از موضوع اطلاعی نداشتم وقصد داشتم این چند روز رو مرخصی بگیرم وبرم مسجدسلیمان، یه سری به خونوادم بزنم.اما اول صبح که اومدم شرکت دیدم اوضاع بسیار افتضاحه !!!وبسیاری از تجهیزات از سرویس خارج شده ،از بچه هایی که شبکار بودن جریان رو پرسیدم که موضوع رو به طور کامل توضیح دادن.

هر چند که به محض قطع برق ژنراتورهای عظیم تولید برق کارخونه به صورت اتوماتیک استارت شده بود ولی به علت بار زیاد STOP شدن .

چند تا از همین تجهیزات مهم و حساس ما به علت همین قطع ناگهانی برق آسیب جدی دیدن و کارخونه پس از چند روز، هنوز در سرویس قرار نگرفته .(خدا باعث  و بانیشو به حق پنج تن دچار بی برقی کنه !!! الهی تمام مسیرهای ورودی و خروجیش مسدود بشه !!!! ).

در روزی که این اتفاق افتاد تنها کسی که به ما زنگ نزده و جویای اوضاع و احوال کارخونه نشده بود ، آقای رئیس جمهور بود.!!!!!

من اول صبح به علی گفتم که به سرپرست کارخونه خبر بده تا بیاد اینجا ،اون بنده خدا هم بعد از نیم ساعت پیداش شد. و ما تمام اتفاقاتی که افتاده بود رو براش شرح دادیم.

به علت اینکه تعطیلات در پیش بود بسیاری از مدیران در مرخصی بسر می بردن و به همین دلیل تلفنی پیگیر اوضاع بودن.

با یکی از مسئولین کارخونه که صحبت می کردم راجع به علت قطع برق پرسیدم ،اون گفت که ظاهرا گاز یکی از نیروگاههای اصلی تولید برق رو به علت کمبود فشار گاز در سایر مناطق سردسیر قطع کردن و به همین علت برق منطقه قطع شد.

طبق یه حساب سرانگشتی به ازای هر روز نزدیک به 4 میلیارد تومان فقط به کارخونه ما خسارت وارد میشه که امروز وارد پنجمین روز شدیم .

من تعطیلات رو اینجا بودم و خیلی هم خسته شدم  شاید یه مرخصی گرفتم و رفتم شهرستان .

 

 

 

 

لطیفه

از الان گفته باشم این فقط واسه شوخیه وخدای ناکرده قصد توهین به هیچ کس رو ندارم (شاید این بخش جدید وبلاگم باشه !!! )

٭ سئوال تیز هوشان در اردبیل :

13 آبان چه روزی است ؟

الف: 22 بهمن 57

ب: روز اول فروردین

ج: آبان 13 ندارد

د: مورد  الف و ب صحیح است.

نظر شما چیه ؟

بای بای

یلدا و عید قربان

اول از همه یلدا و عید قربان رو تبریک میگم. پیامهای تبریک زیادی به مناسبت تولدم و همینطور شب یلدا و عید قربان از طریق ایمیل،تلفن همراه،وبلاگ ، کبوتر نامه رسان ، چاپار و وسایل ارتباطی دیگه بدستم رسید که از همه نهایت تشکر رو دارم.

* اما یه sms   که به نظرم جالب اومد رو در اینجا می یارم: ( به مناسبت یلدا )

"مهر هماره میزاید دز دل دژمترین تاریکیها،شباهنگام را امیدوار چشم به راه بنشینیم و بامدادان شادمانه به پیشوازش برویم و یلدا را گرامی بداریم."

*از اونجایی که من هنوز از غار تنهایی خودم بیرون نیومدم، چند روز پیش به یکی از دوستام sms  دادم و گفتم که من چیکار کنم حالم گرفته ؟ اما جواب دوستم رو داشته باشین :

برای خودت جوک تعریف کن ،سعی کن جوکی بگی که تا حالا نشنیدی ،تکراری هم نباشه  !!دلت اونقد باز میشه که نگو !! من امتحان کردم ،برای غیر ترکها هم جواب میده ،مطمئن باش !!(توضیح: دوستم ترکه )!!

 

 

 

نظر سنجی

در یک نظر سنجی از مردم دنیا سوالی پرسیده شد و نتیجه جالبی به دست آمد از این قرار :

سوال : نظر خودتون رو راجع به راه حل کمبود غذا در سایر کشورها صادقانه بیان کنید؟

و کسی جوابی نداد چون :

 در آفریقا کسی نمی دانست غذا یعنی چه؟

 در آسیا کسی نمی دانست نظر یعنی چه؟

 در اروپای شرقی کسی نمی دانست صادقانه یعنی چه؟

 در اروپای غربی کسی نمی دانست کمبود یعنی چه؟

 در آمریکا کسی نمی دانست سایر کشورها یعنی چه؟!

سی یو !!!!