پا پتی

زندگی،تکثیر ثروتی به نام محبت است.

پا پتی

زندگی،تکثیر ثروتی به نام محبت است.

شیراز

 

به به عجب هوای توپی.... من الان خونه ی یکی از بستگان در شیراز هستم البته خودشون در مسافرت هستن!!!!... حدود چهار پنج روزی هست که با یکی از دوستام اینجا اومدم .. هواش که معرکه است... مردم بسیار مهربون و خونگرمی داره .البته من چون چند تا  دوست شیرازی دارم ،تقریبا تا حدودی با اخلاقیاتشون آشنا هستم... اینجا می خوان یه نفر رو خطاب قرار بدن میگن " عامو " یا " کاکو ".... لهجه قشنگی دارن...

خیلی جاها رو رفتیم ،هر چند که من بار دومه که میام شیراز... روز اول پس از استراحت رفتیم خیابون ملاصدرا که جای با کلاس اینجا محسوب میشه وکلی قدم زدیم و لباس مارک خریدم ، بعدش هم خسته و کوفته برگشتیم خونه.... روز دوم هم که ساعت حدود 7 صبح رفتیم تخت جمشید یا به عبارتی پرسپولیس. عجب عظمت و شکوهی.... وقتی که داشتیم از دروازه ملل عبور میکردیم غرور سراسر وجودم رو فرا گرفت پس از حدود 4 ساعت گشت و گذار و آشنایی با چند تا توریست خارجی  و کلی عکس گرفتن با دلی غمگین برگشتیم شیراز.... ولی نکته جالب توجه حضور بسیار گسترده توریستای خارجی بودشاید نزدیک به ده ها گروه 30 یا 40 نفره رو ما توی این چند ساعت دیدیم.... باقی سفرنامه هم واسه پستای بعدی...