پا پتی

زندگی،تکثیر ثروتی به نام محبت است.

پا پتی

زندگی،تکثیر ثروتی به نام محبت است.

کارخونه مون...!!!!


امروز ساعت حدود 12 ظهر از خواب بیدار شدم،آخه سر کار نرفتم ، یه خرده تلویزیون نگاه کردم بعدش هم رفتم رستوران ناهار خوردم،زرشک پلو با مرغ بود......بعدش هم به اینترنت کانکت شدم....اونم از توی اتاقم...!!!آخه خوابگاه ما تلفن هاش داخلیه و نمیشه به اینترنت کانکت شد....تا اینکه یکی از دوستان بهم گفت میتونی یه خط ایرانسل بخری و با لپ تاپت به اینترنت کانکت شی......منم این کارو کردم ،بار اول که کانکت شدم کلی ذوق زده
شدم الان دیگه آپ هامو هم میتونم از توی اتاقم انجام بدم ونیازی نیست از محل کارم یاکافی نت انجام بشه....

------------------------------------------------------

چند روز پیش رفتم بانک کار داشتم ، یه خانم گدایی هم نزدیکای بانک داشت گدایی میکرد ،خواستم یه پولی
بهش بدم،که دیدم یهو موبایلش زنگ زد !!!!! ومن که کلی تعجب کرده بودم با یه لبخند ازکنارش گذشتم......

-------------------------------------------------------

روز 13 بدر من سرکار بودم ،روز خیلی خسته کننده ای بود،برق شبکه یه فالت کوچیک آورد وکارخانه ما درسکوت وخاموشی فرو رفت....بعضی از دستگاه های اینجا به خاطر حساسیت بسیار بالا،در مقابل نوسانات درحد صدم
ثانیه برق هم خاموش میشن....به همین خاطر خیلی روز سختی داشتیم...با رییس کارخانه تماس گرفتیم و از
ایشون خواستیم که تشریف بیارن ، ایشون احتمال میدادن که قسمتی از سیستم آسیب دیده باشه به همین
خاطر قصد داشتن کارخونه رو به طور کامل از سرویس خارج کنن وبرای تعمیرات در اختیار اداره تعمیرات بگذارن،از
من بعنوان کنترل کننده سیستم پرسیدن که نظر شما چیه ؟ و وضعیت امیدوار کننده هست ؟ من از ایشون 30
دقیقه زمان خواستم تا پاسخ دقیقی رو پس از بررسی کامل شرایط کارخونه ،دراختیار ایشون بذارم....ماهم بعد
این مدت پس از صحبت کردن با سایر همکاران،به ایشون اطلاع دادیم که از نظر ما کارخونه میتونه به طور کامل در
چرخه تولید قرار بگیره......
بااینکه روز خسته کننده ای بود،وفشار واسترس در حد اعلای خودش بود ولی خیلی احساس بدی پیدا نکردیم
چون تنها روزی بود که کارخونه 500 تا تصمیمگیر نداشت !!!!!،وکارها با سرعت و دقت انجام میشد...ونتیجه کار
هم خوب بود.
تا بعد...........
نظرات 19 + ارسال نظر
مانی جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:37 ب.ظ http://darkdeception.persianblog.ir/

درود
بارک الله مهندس وظیفه شناس
من بالاخره نفهمیدم کجا کار می کنی ؟اگه دوست داری ندایی بده مهندس.
سری هم به ما بزن دیگه .الانم که همیشه دیگه نت داری
بدرود

ماهی خانوم شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:01 ق.ظ http://mahinameh.blogsky.com

اوووووووول!!:دی

ریحان شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:52 ب.ظ http://narengi.blogsky.com

سلام
سال نوی شما هم مبارک با ارزوی سالی سر شار از شادی

این عکسا کار خودتونه ؟؟؟؟
فکر نمیکردم مسجد سلیمان اینقدر مناظر بکری و زیبایی داشته باشه


شما خیلی خوش شانس بودین که قبل دادن چیزی دست طرف واستون رو شده
ما از این شانسا نداشتیم یه چند باری سرمون بی کلاه موند
طرف یه خنده ی ملیحی تحویلم داد نگفتنی
حق داشت گمونم


به این کانت های دائمی و ایرانسلی که معتاد شدین میفهمین خیلی هم ذوق نداره
همه این نوشته های بالا یه بار دیگم ارسال شد که گمونم نرسیده باشه


به هر حال ممنون که سر زدید

شاد باشین



سلام
ممنون که تشریف آوردین.....
بله کار خودمه....
تازه کجاشو دیدی....طبیعت بسیار زیبایی داره....
خوش باشی

خودم شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:25 ب.ظ

به به. سلام. ما برگشتیم. ایرانسل چطور به اینترنت وصل میشه؟ ۱-با تلفن ۲- با موبایل ۳-با هر دو ۴- با هیچکدام.

سلاااااااام
رسیدنت به اونور آبها بخیر و شادی....
خونمون...!!!!
با موبایل کانکت شدم....
خوش باشی

مریم شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:22 ب.ظ http://maryami.blogsky.com

میگم از کارخونه تون تا کارخونه شون و اتاق تمساح ها چقدر فاصله هست؟؟؟!!!

این گدا پولدارا خیلی زیاد شدن چن وقت پیش شنیده بودم یه خانم گداهه از یه ایالت با هواپیما!!! میره ایالت دیگه برا گدایی بعد دوباره برمی گرده بازم با هواپیما!!!!

بابا تصمیم گیرنده...!

سلام
ممنون که سر زدین....
حدود 20 متر....!!!!
برای امضا لطفا با منشی هماهنگ کنین.....!!!!!!
خوش باشی

ماهی خانوم شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:36 ب.ظ http://mahinameh.blogsky.com

سلام سلام
واااااای که تو هم مارو خفه کردی با این کارخونه تون!!
حالا دری به تخته خورده و شدی نگهبان یه کارخونه هاااا!
ببین چی کاااااار می کنی!
اون خانوم گداهه خیلی پایه بود کلی با خودم دور هم خندیدم!
یه نگاه به این جمله بنداز:
برق شبکه یه فالت کوچیک آورد وکارخانه ما درسکوت وخاموشی فرو رفت....

اگه گفتی یاد چی افتادم؟
«سقف بازداشتگاه نم کشیده٬ ده عدد دستبند٬ قبض آب را می دهیم قبض برق را جدا...»:دی
بابا داری درمورد یه کارخونه ی گنده ی زمخت حرف می زنی چرا شعر می گی براش؟!!!

آقا مزاح بود غصه نخوری آقای مهندس عزیز!!!!!
شاد باشی دوست گلم
اصلا نمی خواد به وب من سر بزنی هاااااا!!

سلام
ممنون از لطفتون.....!!!!
قابلی نداشت.......
""برق شبکه یه فالت کوچیک آورد وکارخانه ما درسکوت وخاموشی فرو رفت....و دیگر هیچ....!!!! ""
چشم ...حتما سر میزنم..
خوش باشی

شمیم شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:38 ب.ظ http://shamimjoon.blogsky.com/

سلام.من رو که شناختی؟؟؟به وبلاگم سر زدی و اون رو دیدی..وبلاگ بسیار قشنگی دارین...باز هم به من سر بزنین.ممنون میشم راستی اگه خواستین میتونین من رو لینک کنین.به امید دیدار...

ماهی خانوم شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:03 ب.ظ http://mahinameh.blogsky.com

آقا من یه احساس خاصی دارم!
هرچی فکر می کنم می بینم تا جایی که من یادمه همون شنبه صبح کامنت گذاشتم!!
یعنی می خوای بگی من انقده پیر شدم؟!!
دارم به حافظه م شک می کنم!!!
شاد باشی
پاشو بیا دیگه می خوام آپ کنم!

فائزه چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:28 ب.ظ http://myrealylife.blogsky.com/

سلامممممممممم
خوبین؟
مرسی از اینکه انقدر تحویل می گیرین:)
منم از نوشته های شما خوشم اومد
لینک کنم؟؟؟
ببینم این کارخونه که می گین چی تولید می کنه؟؟؟؟

سلام
متشکرم....
سریه....!!!!!
خوش باشی

ریحان جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:23 ب.ظ

سلاااااااام
اول اینکه ما قول میدیم اگه عمری بود و دوشنبه رفتیم سلام شما رو مبسوط خدمت ایشون برسونیم

بعد اینکه رفقا گفته بودن از کارخونتون تا کارخونشون ....
میگم حالا که شما اینقدر دست به دوربینتون خوبه و اهل شکار لحظه هایین

از کارخونتون تا کارخونشون و اتاق تمساح ها از تمساح های ادم خوار این میون یه چند تایی عکس ما رو مهمون کنین تا درس عبرت بشه واسه سایرین

از شوخی گذشته این عکسا و این مناظر شوق سفر و زنده میکنه ........


شاد باشی و موفق


یا حق



مانی یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:55 ق.ظ http://darkdeception.persianblog.ir/

درود
نیما جون خوشتیپ محل .ما کلی رو نظر شما حساب باز کردیما .چقدر فک می کنی بابا بسه بیا نظرتو بگو .این خانوما که منو پکوندن !!!تو هم بیا دیگه ما رو بترکون بره.
بدرود

luna یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:04 ب.ظ http://luna-lovely.blogsky.com

سلام آقا نیما ....
خسته نباشید ....من برای اون سالی که شما گفتید ....رفتم دونبالش ولی متاسفانه نتونستم منبعش رو پیدا کنم ....البته سعی کردم ولی نتونستم....
در ضمن منظورتون از اینکه در مورد آمار سایت بود متوجه نشدم......اگر کمکی بود در خدمت هستم .....
در ضمن خوشحالم که مطالب وبم مورد توجه شما قررا گرفته است....
موفق باشید ....

مریم سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:17 ب.ظ http://maryami.blogsky.com

قسم بــــــــه آبروی تو
فــــراق را چشیده ام !
تمام لحظه هـــای خود
تو را نفس کشیده ام!

...





تو را سکوت کرده ام
تو را پناه داده ام
تو را شب شروع ِ دل
نشان ِ ماه داده ام !
...
به سایه سار سینه ام
تو را درخت خوانده ام !
خزان نمی رسد به تو
تو را به گُل نشانده ام !
...
به ساقه های نسترن
بنفشه های زیر و رو
تو را بهار کرده ام
شکوفه های خنده رو !
...
تو را همیشه دیده ام
نشسته ای به پای من !
و دست های گرم تو
بین من و خدای من !
...
تو گوش کن به حرف من!
من که خطا نکرده ام !
برای حفظ راز خود
ببین فقط چه کرده ام !
...
تو را چنان نهفته ام
به شعرهای خوانده ام
که خسته ام ز جستجو
و «بی نشانه» مانده ام!

((فریبا شش بلوکی))

نهال پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:33 ب.ظ http://fazmetr.blogsky.com

سلام
خوبی؟
خوش میگذره ؟؟
ما رو نمیبینی حال میکنی ؟؟

سلام
خوبین؟ کجایین؟ کم پیدایی؟
خوش باشی

مریم جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:47 ب.ظ http://www.whoknows.blogfa.com

سلام نیما

چرا اپ نمیکنی ؟؟؟

من اپ کردم

تلزه لینکتم کردم

ببین چه اکتیو شدم !!!

سلام مریم خانوم
متاسفانه سرم شلوغه....!!!
الان میام......
ممنون که سر زدین......
خوش باشی

مانی دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:49 ق.ظ http://darkdeception.persianblog.ir/

سلام
کجایی جوون؟
کاش جواب ما رو هم مثل بقیه می دادی کاش!!!
ایشالا به زودی اپ کنی

سلام مهندس
چطوری؟ خوبی؟
مدتی نبودم...توی پست بعدی بزودی توضیح میدم...
ماموریت بودم....به کسی نگی ها....!!!!
خوش باشی

شبهای روشن سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:31 ب.ظ

بگو یا علی. پست بعدی رو بنویس ما منتظریم.

چشم......

مانی دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:39 ب.ظ http://darkdeception.persianblog.ir/

امیدوارم زنده باشی!!

هستم....!!! البته فعلا...

ماهی خانوم دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:46 ب.ظ

الو؟

مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد .لطفا بعدا بیا....!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد