پا پتی

زندگی،تکثیر ثروتی به نام محبت است.

پا پتی

زندگی،تکثیر ثروتی به نام محبت است.

نوروز ۸۷

 

تا چند دقیقه پیش داشتم وسایلم رو جمع میکردم چون امروز باید برگردم...تعطیلات خوبی بود استراحت کامل وهمینطور تفریح وگشت وگذار....جاهای خوبی رفتیم از جاهای زیارتی گرفته تا جنگل و دریاچه های زیبا ....عکس زیر مربوط به جزیره سد عباسپور ،درفاصله حدود 40 کیلومتری مسجدسلیمانه...جایی بسیار زیبا ،رویایی و لذت بخش....

             مسجدسلیمان 

 

    

اما جای بعدی،مناطق بکر،زیبا ،ناشناخته وجنگلی "دلا وشیمبار "است.....که از نظر زمانی حداکثر 2 ساعت و از نظر مسافت حدود 90 کیلومتر با مسجدسلیمان فاصله داره ودر دل کوهستان های زیبای زاگرس قرار داره...از نظر دمایی حدود 15 تا20 درجه با مسجدسلیمان اختلاف دمایی داره به شکلی دمای مسجدسلیمان در روز مسافرت ما در گرمترین ساعت 30 درجه بود درحالی که ما در کوه تاراز که در این منطقه واقع شده ساعت 2 ظهربرف بازی کردیم...!!!! البته این مناطق خوشبختانه ناشناس هستن... که همین مسئله باعث شده تمیز وتقریبا دست نخورده وبکر باقی بمونه.....

 

 

 

 

 

تابعد.....

نظرات 5 + ارسال نظر
نگین یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:55 ب.ظ http://ariai.blgosky.com

از این جزیره سد عباسپور خیلی خوشم اومد
خیلی عکسش قشنگ بود
سفر خوش گذشت ؟

سلام نگین خانوم
قابلی نداره....!!!
جای شما خالی.....
خوش باشی

مریم یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:02 ب.ظ http://maryami.blogsky.com

Wowwwww
فوق العاده است اینا!
واقعا که چه طبیعت بکری! واقعا که آدم جلوش کم میاره
این طبیعت زیبا و ناب باعث تقویت ایمان میشه...
من که هر وقت توی همچین طبیعتی قرار میگیرم مثل جنگل و رودخونه یا چشمه و کوه های اطرافش و هوای مطبوعش یا گلها و آبشارهای در دل کوه حس پرواز دارم...زل میزنم یه آسمونش با ابرهای پراکنده و سفید روی آسمون آبی! یا اگه دریا باشه به موجهاش...
باید از خدا سپاسگزار باشیم که چنین طبیعت متنوعی رو به ما هدیه داده
یاد یه شعر از فریدن مشیری افتادم...یه قسمتش شبیه این توصیفی بود که کردم:
همه می پرسند
چیست در زمزمه ی مبهم آب؟
چیست در همهمه ی دلکش برگ؟
چیست در بازی آن ابر سپید
روی این آبی آرام بلند
که تو را می برد اینگونه به ژرفای خیال؟
.
.
من به این جمله نمی اندیشم
به تو می اندیشم
ای سراپا همه خوبی
تک و تنها به تو می اندیشم
.
.
الی آخر

از این جزیرهه خیلی خوشم اومد کاش اونجا بودم!

سلام مریم خانوم
آره واقعا عالی بود ...جاتون خالی....
حتما تشریف بیارین.....
خوش باشی

ماهی خانوم یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:33 ب.ظ

سلام عرض شد!
من بالاخره از سفر قندهار-تهران برگشتم!
خوشحالم که بهت خوش گذشته.
عکسهای بسیار زیبا و جذابی بود.
واقعا غبطه خوردم بهت که یه همچین جاهایی رو تجربه کردی
شاد باشی دوست گلم

شمیم دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:15 ب.ظ http://www.shamimjoon.blogsky.com/

سلام.وبلاگ قشنگی دارین من شما رو لینک کردم شما هم میتونین من رو لینک کنین
باز هم بهم سر بزنین.
منتظرتونم
خدانگه دار اقا نیما

جمولی چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:47 ق.ظ

عکس های با حالی بود . مارو دعوت نمی کنی اونجا ؟

سلام
قدمت به روی چشم.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد