پا پتی

زندگی،تکثیر ثروتی به نام محبت است.

پا پتی

زندگی،تکثیر ثروتی به نام محبت است.

چهارشنبه سوری و حقوق بشر


من الان درتعطیلات بسر میبرم ،دیروز با کلی بار وبندیل اومدم مسجدسلیمان وایشاالله تا یازده فروردین اینجا خواهم بود...(حال میکنم ها..). پشت سد عباسپور در اینجا چندتا جزیره کوچک وجود داره که توش ویلاهای بسیار زیبایی ساختن...محیط بسیار زیبا و رویایی داره...قراره که دو،سه شب رو خانوادگی در اونجا اقامت داشته باشیم. اگه رفتیم حتما عکس میگیرم و واستون میذارم....
چهارشنبه سوری هم نزدیکه و ما قصد داریم حتما جشن چهارشنبه سوری رو برگزار کنیم...(محض اطلاع..!!) اینجا هم از الان به استقبال چهارشنبه سوری رفتن،البته بعضی از کارهایی که توی این مراسم انجام میشه اصلا قابل قبول نیست ازجمله استفاده از مواد منفجره ....
دیشب که رفته بودم خونه برادرم ،یه ترقه جلوی خونش منفجر کردن...صدای خیلی مهیبی داشت ..رفتیم بیرون، قصد داشتم طبق کنوانسیون حقوق بشر !!! چندتا فحش آبدار بهشون بدم!!! اما اثری ازکسی ندیدیم. وپسر برادرم که کلاس دوم ابتداییه با صدای بلند فریاد میزد چرا حقوق اجتماعی ما رو زیر پا میزارین؟اومدیم یکی تو دستشویی بود !!(جالب اینه که همون موقع خودش توی دستشویی بود،و به علت شوک وارده افتاد توی دستشویی و .....)اومدیم یکی مریض بود...وکلی حرفهای دیگه .که من دهنم کش اومد که این حرفهای با کلاس رو از کجا یاد گرفته ؟و خدا رو شکر کردم که حرف بدی از دهنم بیرون نیومد که مایه شرمندگیم بشه.....
ولی شلوغ بودن خونه هم خیلی حال میده ....آخه اعضای خونواده ما واسه عید هر کجای دنیا که باشن ،میان اینجا خونه پدری....عینهو فیلم پدر سالار....من کلی حال میکنم.فقط امسال جای داداشم با خونوادش خالیه که توی غربت بسر میبره وقرار بود بیاد اما ظاهرا مشکلاتی پیش اومد که برنامه سفرش کنسل شد.ولی قراره به مدد تکنولوزی اینترنت با وب کم بصورت انلاین لحظه تحویل سال رو با هم جشن بگیریم......بابا تکنولوزی..!!!!
سی یو

نظرات 8 + ارسال نظر
ماهی خانوم یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:47 ب.ظ http://mahinameh.blogsky.com

سلام
اوووووووووول
هووووووورررررراااااااااا

کوروموزوم نا معلوم یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:50 ب.ظ http://xxxy.blogsky.com

سلام
شما توی وبلاگ قبلی من کامنت میذاشتین و یادمه که از شعرام تعریف میکردین الان به طور اتفاقی باز پیداتون کردم وقتی داشتم وب خونی میکردم.
خوشحال شدم که باز پیدا شدین
نوروز هم پیشاپیش مبارک.
ایول تکنوروژی:-))

ماهی خانوم یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:52 ب.ظ http://mahinameh.blogsky.com

سلام نیما جان
میبینم که توی تعطیلاتی و حااااالللللل میکنی واسه خودت!
توی مراسم پر فیض چهارشنبه سوری هم مراقب خودتون و فرزندان باکلاس خانواده باشین چون حادثه واقعا خبر نمیکنه!
من که هر سال ترجیح میدم این روز عزیز رو کنج خونه کز کنم و در گوشامو بگیرم تا تموم شه!
ایشالا همیشه خوش باشی و جمع صمیمانه و گرم خانوادت در خوشی و سلامتی باشن...
سال نو رو هم پیشاپیش بهتون تبریک میگم!

سلام
حتما مواظب خواهم بود....ممنونم.
امیدوارم که جمع شما هم صمیمانه وپرمهر ومحبت باشه .که هست...
منم سال نو رو به شما و خانواده محترم و همه ایرانیان داخل و خارج و مردم سراسر دنیا و جامعه مردم کوبا که با تلاش بی وقفه انقلاب 1972 کوبا رو رقم زدن تبریک میگم و امیدوارم که قیمت ارز در سال جدید تثبیت بشه و نوسانات بازار نفت هم کنترل بشه...!!!! :-)
(آخرش رو شوخی کردم)
خوش باشی

مانی یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:45 ب.ظ http://darkdeception.persianblog.ir/

درود
خوبی نیما جون.
ایشالا که سال خوبی داشته باشید.راستی الان فهمیدم مسجد سلیمانی هستی و بالاخره اولین چاه نفت و دارسی و ....
در هر حال خیلی مخلصیم!!!
بدرود

سلام مانی جون
ممنونم..تو خوبی؟
قربونت .در خدمتیم....

ماهی خانوم یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:38 ب.ظ http://mahinameh.blogsky.com

سلام برای سومین بار!
اومدم بگم با کمال افتخار من کسی هستم که وبلاگ شمارو دقیقا برای سه هزارمین بار بازش کردم!!!
ایناهاش:

تعداد بازدیدکنندگان : 3000

powered by blogsky.com

ضمنا به آقا مانی عزیز:
من هرکاری میکنم نمیتونم وبت رو باز کنم نمیدونم چرا!
از وقتی اومدی ایران وبت جنی شده واسه من!!

شاد باشید..

نهال دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:18 ق.ظ

سلام خوبی تو ؟
حال خوبه دم عیدی همه یه چیزی دارن بنویسن ...خیلی خوبه که نوشتی ...من که اصلا نمیخوام چهار شنبه سوری اجرا کنم ..تو خونه مینشینم و از تی وی پی گیری میکنم !

ما هم شاید یه جایی بریم اما فکر نکنم به زیبایی جایی باشه که شما میرین !

سلام
ممنونم.....
اتفاقا جشن چهارشنبه سوری اگه نرمال و بی خطر برگزار بشه ،خیلی شادی بخش خواهد بود...
خوش بگذره...مهم اینه که لذت ببری....
خوش باشی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:03 ب.ظ http://khoda19.blogfa.com

سلام نیما جان خوبی ؟؟؟؟ په کی اویدی میسلیمون سیچه نگودی یه گا جلوت سر ببریم ؟؟؟/ خیلی ارادتمندیم

سلام دوست خوبم
شنبه اویدم...!!!در خدمتیم.
شما لطف دارین....
راستی من همیشه سرمیزنم...نمک گیر شدیم...
خوش باشی

مانی سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:26 ب.ظ http://darkdeception.persianblog.ir/

درود
نیما جان عیدت مبارک .ایشالا که سالی پر از خوشحالی و سربلندی در پیش رو داشته باشی.
امسال برام سال خوبی بود از این جهت که دوستایی مثل نیما تو نت پیدا کردم
بدرود

سلام مانی جون
امیدوارم که تو هم سال خوب و پر از موفقیت داشته باشی..
برای من هم همین طور بود و از این بابت خیلی خوشحالم....
سال نو تو هم مبارک...
خوش باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد