پا پتی

زندگی،تکثیر ثروتی به نام محبت است.

پا پتی

زندگی،تکثیر ثروتی به نام محبت است.

آقای رییس جمهور

بالاخره وقت کردم که آپ کنم !! نیست من سرم خیلی شلوغه!!!!! بیشین بیینم با ،حال ناریم !!!!.............

دیروز روز کاری سختی بود، آخه ترانسفر لاین بین یکی از کریستالیزورها مسدود شده بود و ما برای حل مشکل مجبور شدیم که کارخونه رو برای مدت 4 ساعت shut down  بدیم و عملا" از گردونه تولید خارج بشیم . ودر تمام طول شب تلاش کردیم که مشکل رو با توجه به فورسی که روی ما بود حل کنیم ،به این معنی که 8 ساعت تمام بدون اینکه تکون بخورم پشت مانیتورهای مرکز کنترل مشغول کنترل شرایط بودم و فقط یادم میاد که توی این مدت دو بار واسه wc پا شدم اون هم  هر بار به مدت 3 دقیقه !!! خودمم نمی دونم چطور توی این 3 دقیقه خودمو جمع و جور کردم!!!!!

بالاخره در ساعت 4 صبح  موفق شدیم  در مرحله تولید قرار بگیریم. وشاخ غول رو بشکونیم !!!!!

 

-----------------------------------------------------------

 

یکی از دوستانم  که توی یه شرکت بزرگ پتروشیمی  دیگه کار میکنه بهم گفت که آقای رئیس جمهور امروز یا فردا برای افتتاح کارخونه شون به اونجا میره.وادامه داد که به همین خاطر حسابی همه جا رو تر و تمیز کردن و کلی هم به کارکنانش حال دادن !!! ازم پرسید: چرا وقتی کسی میاد همه به تکاپو میافتن و کارای نیمه تمام رو که 6 ماه طول کشیده توی دو روز تموم میکنن؟ چرا همه مدیرانی که در تمام طول سال شاید یکی ،دو بار بیشتر دیده نشن به خاطر اینکه پروازی هستن ،این روزها اونقد می بینی شون که حالت به هم میخوره !!!؟؟چرا در تمام طول سال نباید اینجوری باشه ؟چرا اینقد اموال بیت المال حیف و میل میشه و کسی خبردار نمیشه ؟ و هزاران چرای دیگه .....

و من در جوابش فقط گفتم : اگه این کارا  رو نکنیم که بهمون نمیگن جهان سومی !!!!

 

-----------------------------------------------------------

 

من از این به بعد تمام تلاش خودم رو بکار می بندم که هفته ای یک بار آپ کنم!!!!

نمی دونم چرا دماغم دراز شد ؟!!!!!!

 

نظرات 13 + ارسال نظر

وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>
http://www.iranmaxim.blogsky.com
ثبت نام در جایزه 800 دلاری و 3000 دلاری
http://www.clickwoman.blogsky.com
زنان کلیکی
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع

مریم شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:41 ب.ظ http://maryami.blogsky.com

سلام
تبریک میگم بهت بابت شکستن شاخ غول و امیدوارم با بی خوابی کنار اومده باشی!

این چراها پایان پذیر نیست و هربار نتیجه ای که می گیریم جز سردرد و یا دردسر نیست!!

نهال شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:31 ب.ظ http://Fazmetr.blogsky.com

میگم حالا باز خوبه واسه احمدی نژاد مرتب میکنن !وگرنه کارخونشون چی میشد ....

من امروز یک درس گرفتم اونم اینکه سه دقیقه خیلی زیاده !

کیارش دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:18 ب.ظ http://5sunland.blogfa.com

درود مانیتور پا
من خودم برای راه اندازی پروژه ای (NGL) شاهد بودم که در عرض دو روز سه باند استاندارد هلیکوتر (چرخ بال) ساخته شد.
با هزینه ی .............!!!!!!!!!
بعد هم که آقایان هوس کردند از هوای بهاری جنوب نفس کنند،با ماشین )خودرو) شرف یاب شدند. آنهم برای بیست دقیقه) به اندازه ی طی کردن طول سایت و برگشتن بسمت....

ماهی خانوم سه‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:36 ب.ظ http://mahinameh.blogsky.com

سلام علیکم و رحمة الله و برکاته!
آقا اولا ممنون از اینکه خبر دادید
دوما من از درس امروز نتیجه گرفتم یاد بگیرم وقتی میرم دستشویی تمرین کنم که زود سر و تهشو هم بیارم!(یه وقت یه جا به درد خورد!!)
صدق الله علی العظیم
من الله توفیق
شاد باشید!!!

علیکم السلام و رحمه الله و برکات و اشهد ان لاالله الا اله
ممنونم از تشریف فرمایی شما خواهرم....
باز هم پای منبر ما تشریف بیاورید !!!!
the end !!!!!
خوش باشی

مریم پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:18 ب.ظ http://maryami.blogsky.com

سلام نیما
من آپیدم ...

خوم :-) شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:55 ب.ظ

سلام آ نیما. خوبی مشهدی؟ چرا من به وب لاگت سر میزنم این کانتر پایین صفحه اسم کشور منو نمینویسه؟ مثل اینکه این کانتر وبلاگت کمتر از ایران و اروپا کسی رو تحویل نمیگیره و اسم کشور عقب مانده ای که ما فعلا توش ساکنیم رو نمینویسه:-)

سلام آقای خودم
چطوری؟ کم پیدایی؟ بابا تحویل بگیر .درسته پروفسوری .ولی یه کم تحویل بگیر.
نه اتفاقا مینویسه..
خوش باشی

**** یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:26 ب.ظ

با سلام آیا شما برای این نظراتت سند هم دارید یا خیر. فقط مواظب باشید برای سایر مباحث مشا به باید دلیل و برهان داشته باشیدو خود را مسئول بدانید. ضمنادر این پنجره که به روی همه دنیا باز است جایی برای مباحثی که به شما مربوط نیست وجود ندارد.

بازم سلام
حتما همینطوره....
البته اینکه من چه مسئله ای رو مطرح میکنم به خودم مربوطه .چون اینجا محل ارایه نظرات شخصی منه.....
با عرض شرمندگی...!!!
بازم منتظر حضور سبز و منتقد شما هستم.
خوش باشی

**** یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:58 ب.ظ

با سلام دوست عزیز آیا مسئولیت این مباحثی را که مطرح کردی می پذیری و فقط مواظب باش در این پنجره که به روی دنیا باز است نباید هر چیزی را گفت ونوشت اگر این کار را کردی باید جوابگو باشید.

سلام دوست خوبم
ممنون از اینکه تشریف آوردین.بله پاسخگو هستم.حتی با ارایه سند و مدرک....
شاید توی پستهای بعدی اسناد رو ارایه کردم.البته شاید...!!!
خوش باشی

دختر آریایی یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:42 ب.ظ http://parsomashmis.blogfa.com/

سلام - خوب هستی نیستی

یک دوست پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:03 ب.ظ

من هم شخصا یک مسئول دولتی هستم. متاسفانه مدیران نالایق همه جا پیدا میشوند ولی مطمئن رئیس جمهور از چنین افرادی راضی نخواهد بود. رییس جمهور هم طرفدار نیروهای جوان و با اخلاصی مثل شماست. امیدوارم موفق باشید.

سلام دوست خوبم
از تشریف فرمایی شما متشکرم.امیدوارم بازم بیاین.خوشحال میشم.
خوش باشی

**** دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:31 ب.ظ

دوست عزیز وبلاگ شما در واقع آیینه شخصیت شماست و حتی سطح علمی و فرهنگی بنا بر این متناسب با آن بنویس شما که اینقدر از مدیران نا کارآمد سخن می گویی طوری کار کن وبه شکلی برنامه ریزی داشته باش که از ان مدیران فاصله داشته باشی

متاسفانه امکان پذیر نیست،چون کار ما با اونها گره خورده...
اگه اینجوری بود که شما میگین ما مشکلی نداشتیم....!!!!!

نالی چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:06 ق.ظ

دوست عزیز
از این پیشنهادات ننویس ؛ چون به پر قبای برخی که خود از این مدیران هستند بر میخوره!!! اما حرف شما حقیقت است.
همین مدیران هستند که زحمات یک رییس جمهور زحمتکش را به باد میدن.و آنچنان هم خودشون رو جا زدن و فیلم بازی میکنن که رییس جمهور هم بشون شک نمیکنه. اما باید بدونن که در همین دنیا می فهمن که نباید چنین میکردن. اینها غافلند از مکافات. الان هم اگر اندکی به زندگیشون دقت کنن می فهمن که دارن پس میدن!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد