پا پتی

زندگی،تکثیر ثروتی به نام محبت است.

پا پتی

زندگی،تکثیر ثروتی به نام محبت است.

تهران

دیباچه عشق وعاشقی باز شود،دلها همه آماده پرواز شود،با بوی محرم الحرام تو حسین ایام عزا وغصه آغاز شود. السلام علیک یا اباعبدالله الحسین (ع).

تهران هوا بس ناجوانمردانه سرده ،من با اینکه یه دست کت وشلوار پوشیده بودم ویه پالتو هم روش !اما هنوز احساس سرما می کردم.

در بدو ورودم ،نزدیکیهای خونه برادرم ،حواسم یه لحظه پرت شد و روی برف های یخ زده لیز خوردم وبا اینکه کلی بال،بال زدم که خودمو نگه دارم ،نشد و لینگم به هوا رفت و با ک.... خوردم زمین !!!و ولو شدم رو زمین !!! بعد که پا شدم نمی دونستم بخندم با ناراحت بشم ؟ در نهایت به حال و اوضاع خودم خندم گرفت !!!!!! البته چون توی کوچه بود کسی ندید.ولی من با اتومبیل که گشت می زدم  بعضی ها رو دیدم که دستشون یا پاشون شکسته بود بنابراین خداروشکر کردم که طوریم نشد.

بالاخره کارهام رو انجام دادم ،وقتم برای سرچ نوت بوک آزاد شد.کلی گشتم تا بالاخره بعد از دو روز تلاش بی وقفه !! یه نوت بوک ( dell  )مدل (INSPIRON  1520  ) خریدم.تا چندین ماه دیگه بی خیال سفر  !!!دیروز هم داشتم باعجله میرفتم  دفتر برادرم ،توی فکر بودم !! یه دفعه قارپ یه چیزی خورد توی سرم ! برای یه لحظه سرم گیج رفت ودنیا جلوی چشام تیره و تار شد.به خودم که اومدم دیدم برف بود که از روی درخت سقوط  کرده بود وصاف افتاد روی سر من!!! بازم خدا رو شکر کردم که طوریم نشد !!

سفر خیلی خوبی بود ،بااینکه هوا سردبود ولی خوش گذشت.مخصوصا ایلیا و آریا (برادر زاده هام) رو دیدم.تهران شهر خوبیه اما من برای زندگی اونجا رو انتخاب نمی کنم!! چون هر بار که میرفتم بیرون چندساعت از وقتم توی ترافیک تلف میشد.فکر نمی کنم هیچ کجای ایران اینقد ترافیکش سنگین باشه !!!!با این حساب وقتی برای دیدوبازدید نمی مونه و هرکسی کارمی کنه تا اموراتش بگذره نه اینکه زندگی کنه.

اصفهان وشیراز هم شهرهای زیبایی هستن اما اصفهان هم ترافیکش داره سنگین میشه ولی خوب مثل تهران نیست.اما شیراز وضعیت خیلی بهتری داره،تبریز هم همین طور.

این مرخصی چقد حال داد !!!!

-------------------------------------------------------------------------

 چند تا لطیفه بی مزه که یه دوست واسم فرستاد:

*ترکه یه پای ملخو از جا میکنه، بهش میگه بپر، ملخ میپره، اون یکی پای ملخ رو هم از جا میکنه بازم بهش میگه بپر، ملخ نمیپره، آخرش نتیجه میگیره که ملخ با دو پای قطع شده دیگه نمیشنوه !!!!
* به ترکه میگن: چی شد که تو عشق شکست خوردی؟ میگه: قصری ساخته بودم از شاخه های گل سرخ، اما او به لطافت یک تراکتور از روی آن گذشت !!!!

***راستی من این پستو با لپ تاپ خودم آپ کردم !!!



نظرات 11 + ارسال نظر
توت کوشمولو پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:15 ق.ظ http://darkscare.blogsky.com

برو شاد باش که تهران هواش در برابر اینجا بهشته !!

ما اگه اینجا یه 2 ثانیه بیشتر بیرون وایسیم قندیله رو بستیم !!!!!

منم امروز خوردم زمین !! رو حیاط مدرسمون چون زمینش یخ بسته بود میشد پاتیناژ بدون کفش مخصوص بازی کرد :دیییی

فیلا !!

مانی پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:55 ق.ظ http://darkdeception.persianblog.ir/

درود
خوبی نیما .نوت بوک نو مبارک .یه کلاس بدن سازیم برا حملش بریا!(نوت بوک منم هموزن نوت بوک خودته از کت و کول افتادم).
چند روز مگه تهرون بوری که این همه اتفاق واست افتاد!؟
بدرود

خودم پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:32 ب.ظ

این پستو که خوندم کلی خندیدیم. نوت بوک برون مبارک!. پس هوا حسابی سرد شده. ولی هوای تهران برفی هم جالبه. سلامت باشی..

ماهی خانوم پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:00 ب.ظ

سلام دوست گلم
کلی خندیدم از دستت! هم با نمیدونم کجا زمین خوردنت!!!هم قارپت!!!
آقا مبارکه نوت بوکتون! بابا کلی خارجی شدی واسه خودتاااا!
ببین من فقط اصفهان رو پیشنهاد میدم واسه زندگی. واقعا بهشته. البته به کسی نگو که شلوغ نشه فقط خودت بیا!!
ممنونم که خبرم کردی
کلی خوشحال شدم که سالمی!
مواظب خودت باش.
شاد باشی دوست عزیزم

مریم جمعه 28 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:51 ب.ظ http://maryami.blogsky.com

سلام نیما جان
پس سفر پر خاطره ای شد!! ولی واقعا خدا رو شکر طوریت نشد چون این لیز شدن زمین کار دست خیلیا داد
لپ تاپت هم مبارک...............خوش به حالت
ایام سوگواری ابا عبدالله رو هم بهت تسلیت میگم

مانی یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:24 ب.ظ http://darkdeception.persianblog.ir/

درود
کجایی خوش تیپ پیدات نیس.
نت هتل لعنتی داغونه دیگه .
بدرود

نهال دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:33 ب.ظ http://Fazmetr.blogsky.com

واسه سلامتی تو این روزا خدا رو شکر کن ..خیلی زیاد ...
تهران خوبه اما ترافیکش اصلا ...نصف عمرمونو به باد داد ..خیلی عاقلی که تهارن و برای زندگی انتخاب نمیکنی...
لپ تاب هم مبارک باشه ....

زهرا دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:19 ب.ظ http://sookootez.blogsky.com

بلا به دور! یه صدقه بده تا سومین اتفاق نیفتاده!
---------------------------------------
عکسی که ندیدی٬ سال پیش تو میدون جمهوری از مردایی گرفتم که علامت های سنگین رو به سختی بلند می کردند! ولی هر چقدر فکر می کنم دلیل این کارهارو نمی فهمم!
مگه امام حسین میگه دیسک کمر بگیرین..؟ برعکس گفته ظرفها و لیوان های نذری تون رو تو خیابون نریزین که فرداش رفته گر بی چاره دیسک کمر بگیره!!!

مانی سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:58 ق.ظ http://darkdeception.persianblog.ir/

در ود
هنو ز تهرونی؟
بابا بیا اپ کن ول کن تهرونو
بدرود

جمولی شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:35 ق.ظ

سلام نیما
مونه نی اشنی اما مو تونه ایشنم .
دلم اخوه اسموم یادت بووه تا به وختس ...
کی ایایی میسلیمون؟

مریم یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:08 ق.ظ http://www.whoknows.blogfa.com

سلام
اتفاقا همین دیروز یه پیر زن... همه ی برفای پشت بومشو

ریخت رو کله ی من !!

خودمو کتابمو خلاصه همه بندو بساطم خیس شد .

تازه صورتم هم زخم شد ! ا

لپ تابت هم مبارک ... جکاتم خیلی با مزه بود

منم اپ کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد