پا پتی

زندگی،تکثیر ثروتی به نام محبت است.

پا پتی

زندگی،تکثیر ثروتی به نام محبت است.

آستارا

اونجوری که فکر می کردم نبود ، یه شهر بندری با معماری شهری شیر تو شیر !!! به همین دلیل یه شب بیشتراونجا نموندم.فقط رفتم توی بازارش یه کیف خریدم وبعدش هم رفتم کنار ساحل و ساعتی هم اونجا بودم فقط ساحل دریا بهم حال داد. هواهم که افتضاح بود،وحشتناک شرجی!!!

روز بعد اول وقت رفتیم اردبیل و از اونجا هم سرعین ، هوا عالی بود خوش گذشت. ولی یه شب بیشتر نموندیم. روز بعد دوباره برگشتیم تبریز،چون تبریز رو ترجیح می دادیم.

کندوان هم رفتیم خیلی روستای جالبیه پیشنهاد میکنم حتما واسه یه بار هم که شده کندوان و تبریز هم برین.بهترین ماههابرای سفر به اینجاها خرداد تیر و شهریوره! مرداد که هواگرمه وبقیه سال هم که سرده وارزش نداره برین.

 

 

با اینکه دیروز جمعه بودولی من سر کار بودم،سر راه برگشت به خوابگاه رفتم بازار تا یه کم خرید کنم، که مهدی بهم زنگ زدودعوتم کرد رستوران.من پیتزا سفارش دادم ، فکر کردم مطابق معمول که هر از گاهی میریم رستوران این دفعه هم نباید دلیل خاصی داشته باشه چون مهدی یکی از چند دوست صمیمی منه که زیاد با هم اینور اونور میریم. تا اینکه بهم گفت این هم شیرینی قبولی من توی دوره کارشناسی ارشد مدیریت پروژه دانشگاه استرالیاست،که مشترکا توی ایران برگزار میشه.من خیلی خوشحال شدم وکلی بهش تبریک گفتم.

با هم رفتیم اتاق مهدی ویه ساعتی باهم صحبت کردیم یه کمی دلم گرفت چون داشت از پیشمون می رفت آخه مابیشتر اوقات رو با هم می گذروندیم.براش آرزوی موفقیت کردم .فکر کنم امروز باید بره تهران.

یکی از رؤسای ما هم هفته آینده داره منتقل میشه یه جای دیگه،تنها رییسیه که همه دوسش دارن،ما بهش میگیم حاج محسن.واقعا حیف شد !امیدوارم با رفتنش موافقت نشه!!!

فعلا بای.

نظرات 10 + ارسال نظر
ناز شنبه 19 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:58 ب.ظ http://khormaloo-ye-gass.blogfa.com

ایول اون پاراگرافیو هم که راجعبه ورد پد نوشته بودی خیلی باحال بود.!!

نسترن/اتشکده عشق و معراج عشق شنبه 19 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:08 ب.ظ http://www.nastaran-1368.blogfa.com

سلام عزیزم
خوبی
وب زیبایی داری

مننون به منم سر زدی

خوشحال شدم



بازم پیشم بیا


فعلا

یاعلی

چه فرقی میکنه! یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:27 ب.ظ http://meandu.blogsky.com

سلام
ممنونم که به من سرزدی نظرات شما باعث دلگرمی من میشه.درضمن وبلاگ زیبایی داری مخصوصا چون من به سفر خیلی علاقه دارم از خوندنش لذت میبرم.
موفق باشید.
بدرود

الیزه یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:03 ب.ظ

سلام. وبلاگ جالبی داری.
همینه دنیا یه عده میرن یه عده دیگه میان که از قبلیا بهتر هستن. بعد اینا میرن و یه عده دیگه میان که دیگه خیلی باحالن. زمستون میره بهار میاد بعدشم تابستون و کنار ساحل دریا. بعدش شب یلدا هندوانه میخوریم و دوباره درختا میرن به خواب زمستانی و همه منتظر عید میشن. بعد پسته و آجیل میخوریم و میریم سیزده بدر.. حالا آستارا واقعا واسه دیدن ارزشی نداره؟

دقیقا حق با شماست.به نظر من فقط ارزش یه شب موندن رو داره.

ناز دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:11 ق.ظ http://khormaloo-ye-gass.blogfa.com

باز اومدم!!

کترین دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:54 ب.ظ http://rozeashegh.blogsky.com

سلام
نیما جان خوبی
ممنون که سر زدی بهم دستت درست
موفق باش و سر بلند مثل همیشه جالب و خوب می نویسی
با ۱۱ سپت خیلی حال کردم
برای رسوا کردن بزرگترین دشمنمون و از این جور کارا تا شاید بتونیم این شیفتگی کاذب در مقابل آمریکا رو کمتر کنیم
ممنونم بمن سر بزن
التماس دعا دارم
یا علی

رئوف دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:15 ب.ظ http://raoof-v86.blogsky.com

سلام
من هم برا موندنش دعا می کنم البته اگه به صلاحش باشه.
بازم سر بزن.
موفق باشی.

احمد سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:33 ق.ظ

سلام
وبلاگ جالبی دارین. واقعا این همه جا رفتینه؟
اگه امکان داره بگین بچه کجایید.

پریسا چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:54 ب.ظ

سلام منم

استارا شهر قشنگیه من خودم بیشتر از ۱۰ بار اونجا رفتم
احتمالا تو توی شهر رفتی گشتی
باید می رفتی لب دریا و چند روز اون جامی موندی بعد می فهمیدی چرا می گن استارا قشنگه
(البته داخل شهر برای شما مذکرها جالب نیست بلکه برای ما خانم ها که عاشق خرید به خصوص لباس با قیمت مناسب هستیم جالبه)
به من هم سر بزن

JraNil جمعه 14 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:23 ب.ظ

ُسلام، از طریق گوگل برای "دوره کارشناسی ارشد مدیریت پروژه" اومدم اینجا. امکان هست ایمیلی از این دوستتون که این دوره را قبول شده داشته باشم؟

سلام
در صورتی که اجازه دادن .حتما این کارو میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد