پا پتی

زندگی،تکثیر ثروتی به نام محبت است.

پا پتی

زندگی،تکثیر ثروتی به نام محبت است.

تبریز

قبل ازماه رمضون بودکه تصمیم گرفتم برای تجدید قوا وتمدد اعصاب یه سفر رو برنامه ریزی کنم. در  نهایت سفر به خاطراتم رو انتخاب کردم، یعنی تبریز .

پس از ورودم به تبریز وقدم زدن توی خیابون راه آهن وآبرسان و ولیعصر، علی الخصوص چهارراه شهناز تمام خاطراتم زنده شدن .از آخرین باری که تبریز بودم حدود دو ،سه سال می گذره ! وجب به وجب برام خاطره بود.

یاد اولین روز ورودم به تبریزدر چند سال پیش افتادم،وقتی که رسیدم وخوابگاه گرفتم  همه چهره ها نااشنابودن هرکدوم از یه نقطه ایران اومده بودن .اولین باری بود که از خونه دور میشدم ، البته تهران ،خونه برادرممی رفتم ولی خب اونجا برادرم بود واحساس غربت نمی کردم تازه معمولا بیش ازیه هفته هم نمی موندم اما اینجا فقط خودم بودم و خودم .

هوا ابری بود و نم نم بارون بغض گلومو گرفته بود، نشستم دور از بقیه یه دل سیر گریه کردم.....

شب که زنگ زدم خونه وشماره خوابگاه رودادم با پدر و مادرم که صحبت می کردم دوباره بغض گلومو گرفت بعد از تماس گریه ام گرفت. اکثر بچه ها همینجوری بودن به جز اونهایی که خدمت نظام وظیفه رفته بودن .

من اون موقع  یه بچه مثبت بودم که هر کی نیگام می کرد می گفت غیر ممکنه حتی بلد باشه بگه "خفه شو " اینقده که تریپ مثبت بودم با یه چهره معصومانه....

بگذریم....

تبریز شهر قشنگیه و جاهای دیدنی زیادی داره مثل شاه گلی ، باغلار باغی ،... آبرسان و ولیعصر !!!!

تبریزی ها خیلی ناسیونالیست هستن البته الان نسبت به قبل خیلی بهتر شده.من یادم میاد که اون موقع  رفتم  یه عکاسی عکس چاپ کنم که عکاس بهم  گفت اول برو  ترکی یاد بگیر بعد بیا ! من اون موقع خیلی ناراحت شدم ولی بعدها عادت کردم.

اما این سری که رفتم خبری از این جور برخوردهانبود. تبریز از نظر ظاهری تغییر زیادی نکرده بود.من این همه اونجا بودم بعضی جا ها رو نرفتم مثل موزه آذربایجان ، موزه  جالبی بود حسرت خوردم که چرا  زودتر نرفتم !!

بیشترین مدت سفرم رو تبریز موندم ولی اردبیل،آستارا،سرعین و روستای توریستی کندوان هم رفتم.و در

نهایت برگشتم تبریز که بیشتر از همه جا بهم حال داد.

 

 

11 سپتامبر

 برنامه (wordpad) را باز کنید وشماره هواپیمائی رو که روز 11 سپتامپر به برجهای دوقلوی نیویورک برخورد کرده را وارد کنید (Q33NY) !!!! حالافونتشوبه "wingdings" عوض کنید 

حالا چی میبینی؟

یادت نره حتماً از فونت بزرگ استفاده کنی

    Q33NY           

شکل بالا رو خواهید دید. 

بعد از اینکه تست کردی نظرت رو بگو.

خوش باشین.

نظرات 7 + ارسال نظر
رئوف چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:08 ب.ظ http://raoof-v86.blogsky.com

سلام
خیلی جالبه.
امتحانش کردم.
موفق باشی.
you dont forget me

مریم چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:12 ب.ظ http://maryami.blogsky.com

سلام دوست عزیز
نظر لطف شماست
من پست هاتونو خوندم شغل خطرناک و سختی دارید
اتاق کنترل!! حتما توی اون شرایط خیلی استرس داشتید
خاطراتتون هم زیباست
اینو امتحان نکردم اگر وقت شد این کار رو می کنم

مهدیه پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:10 ق.ظ http://mahdiyelove.persianblog.com

سلام
ممنونم که بهم سر زدی و نظرتو گفتی
منم اومدم که تشکر کنم؛ هرچند دیر، اما اومدم
میشه لطفاً در مورد کارت بیشتر توضیح بدی..... دوست دارم بدونم
منتظرم
فعلاً خدانگهدار

یلدا پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:06 ق.ظ http://www.ashke-bi-seda.blogfa.com

سیلاممممممممممممم

بدوووو بیا .............. کر یه وقت جا منی هاااااااااااااااااااااااا

فریبا جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:49 ق.ظ http://roozegarr.persianblog.com

سلام ********~$$$$
~~~~~~~~~~..$$**$$
~~~~~~~~~...$$$**$$
من آپ شدم... $$$~~~'$$
~~~~~~~~$$$"~~~~$$
~~~~~~~~$$$~~~~.$$
~~~~~~~~$$~~~~..$$
~~~~~~~~$$~~~~.$$$
~~~~~~~~$$~~~$$$$
تقدیم به همه ..$$$$$$$$
~'گلایه ها~~~$$$$$$$
~~~~~~~.$$$$$$*
~~~~~$$$$$$$"
~~~~.$$$$$$$....
~~~$$$$$$"`$
~~$$$$$*~~~$$
~$$$$$~~~~~$$.$..
$$$$$~~~~$$$$$$$$$$.
$$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$
$$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$
$$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$
3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$
~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$
~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$
~~~$$$$~~~~~~~$$~$$"
~~~~~$$*$$$$$$$$$"
~~~~~~~~~~````~$$
منتظرتــــــــــــــــــــــــــــم.'$
~~~~~~~~..~~~~~~$$
~........~$$$$$$~~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~~$$$$$"~~.$$
~~~~~~~"*$$$$$
راستی یادت نره نظر بدی هاااااااااااااااااااا !!!

کامبیز سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:27 ق.ظ http://kambiz-64.blogsky.com

سلام
امتحان کردم خیلی جالب بود.

کامبیز چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:42 ق.ظ http://kambiz-64.blogsky.com

سلام هم ولایتی
ز کویه فهمیدی مو هم بچه میسلیمونم؟!
یه سری بزن دی آپ نیکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد