پا پتی

زندگی،تکثیر ثروتی به نام محبت است.

پا پتی

زندگی،تکثیر ثروتی به نام محبت است.

سانتریفوژ

الان سرکار هستم،ازصبح تا الان خیلی سرم شلوغ بود چون یکی از سانتریفوژهای ما ویبره اش بالا رفته بود و ما با تغییراتی که در فرایند عملییاتی سیستم دادیم این مشکل رو حل کردیم.الان همه چی تقریبا در حال نرمال شدنه ، البته سانتریفوژهایی که که در اینجا استفاده می کنیم با سانتریفوژهایی که در نیروگاه نطنز استفاده می شه تفاوتهای اساسی در ظاهر و فیزیک داره چون سانتریفوژهای نطنز به صورت استوانه ای با سطح مقطع دایره ای و با ساختمان ساده تر به همین علت به تعداد زیاد استفاده می شن و چون به درصد خلوص بالاتری هم نیاز هست. اما در اینجا استوانه ای با سطح مقطع مخروطی و در ابعاد خیلی بزرگ ،البته هردوتاشون یه کار رو انجام میدن و اونهم جداسازی دو فاز از هم دیگه اس.                         

٭ گفتم بیام توی کافی روم تا یه چای یا نسکافه بخورم شاید یه کم خستگیم در ره ،خوب دیگه وقتش شده که برم مجددا سیستم رو یه چک دیگه کنم تا مشکلی پیش نیاد ،هر چند که سیامک و علی هستن ولی من هم برم کمکشون.                                                                                                             

نظرات 3 + ارسال نظر
دوست پنج‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:31 ب.ظ

یادت رفت بگی سانترفیوژهای نطنز گازی هستن.
این 1 فرق اساسی..
================================
خاطره:
دقیقا در همین زمانی که پاپتی جان داشتن تو نت چرخ میزدن و امیدوار به سایر دوستان بودن من داشتم از گرسنگی ......
پاپتی جان چنان سرگرم مطلب نوشتن بودن که فراموش کردن باید برگردن تا من واسه ناهار برم رستوران
نتیجه:تا شب گرسنگی کشیدم
آها دوغ چرا؟
پاپتی عزیز 1 تن ماهی به من قرض داد که تاریخ تولیدش مربوط به شهریور 84 بود.
امیدوارم همیشه سیر باشین
بای

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:16 ب.ظ http://raoof-v86.blogsky.com

سلام
مثل اینکه کار خیلی سختی دارید.
امیدوارم توی کارتون موفق باشید.

حسن کچل پنج‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:46 ب.ظ

از اینکه به وبلاگیها پیوستی خوشحالم اما مواظب باش وبلاگ زده نشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد