پا پتی

زندگی،تکثیر ثروتی به نام محبت است.

پا پتی

زندگی،تکثیر ثروتی به نام محبت است.

یک نوشته ناسیونالیستی

من بعد از یه مدت نسبتا طولانی برگشتم مسجدسلیمان تا تعطیلات رو در کنار خانوادم باشم . اینجا هنوز کولرهای گازی روشن هستن ولی فقط برای ظهر چون هوا دم صبح و عصر خنک و مطبوعه.
چیزی که در بدو ورود  توجه همه رو به خودش جلب می کنه اینه که یه شهر با اینهمه درامد هنگفت از نفت و گاز  چرا
باید از بی توجهی مسولین و فقر مدیریتی رنج بکشه ؟ و چرا برای سرمایه گذاری بخش خصوصی بستر سازی
نمی شه؟
یکی از دوستان من در وزارت نفت چندی پیش بهم گفت که مسجدسلیمان پس از حدود یکصد سال خدمت صادقانه
به ایران . نه !! بهتره بگم به دنیا ! هنوز روزانه چندین هزار بشکه نفت تولید می کنه و از مخازن گازی اون چیزی نگم بهتره ! که سرتون سوت می کشه !
جالب اینه که مخازن جدیدی در این منطقه کشف شده که واقعا کاپاسیتی اونها چشمگیره !
بگذریم!!!!!!!!!
هنگام قدم زدن در خیابونهای اینجا میشه صداقت و مهربونی رو توی چشمای بی رمق و ناامید مردم به وضوح دید.
با توجه به سفرهای داخلی و خارجی که داشتم هیچ کجا شهری رو اینقدر ثروتمند ودر عین حال رها شده و مهجور
ندیدم.
واقعا متاسفم!!!!!
یادمون باشه که باید روزی جواب پس بدیم !!!!
البته یاداوری این جمله خیلی مسخره است ! چون بعضی از اونهایی که باید به خودشون بیان در خواب زمستونی هستن !
اگه اینها رو نمی گفتم می ترکیدم!!!!
تا پست بعدی بای.
نظرات 3 + ارسال نظر
خودم شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:33 ب.ظ

سلام. میسلیمون بد نگذره :-)))

یلدا یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:29 ب.ظ http://www.ashke-bi-seda.blogfa.com

سلام دوباره منم
چه جالب پس شما m i s هستید . خوشبختم . چون منم متولد اونجام . و واقعا افتخار می کنم بچه ی مسجدسلیمان هستم . اره واقعا حق با شماست . اخه کی دلش به حال مردم می سوزه . مسجدسلیمان یه زمانی بزرگترین شهر توریستی بود . تمام کارمندهای شرکت نفت انگلیسی بودن اونوقت الان به خاطر بی فکری مسئولینش باید همچین حال و روزی داشته باشه . من یکی که ناراحتم . می دونی تهرانی ها به مسجدسلیمان می گن مسکو سلیمان ....
من تقریبا بیشتر شهرهای ایران رو رفتم . ولی حالا که مقایسه می کنم می بینم به جر یکی دو شهر که اونم نه همه ی مردم بلکه یه تعدادی تیپ درست حسابی می زنن . ولی خداییش جوون های شهرمون چقدر قشنگ لباس می پوشن . با اینکه ۱۶ سال اهواز زندگی می کنم ولی از تیپ جوونای اینجا خوشم نمی یاد . چون همشون اجق وجق هستن .
ببخشید سرتون و درد اوردم .
خوشحال می شم باهاتون اشنا بشم . به وبلاگ منم سر بزنید .
به امید دیدار...
مندیرتم خرزمار .....

مهدی شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:36 ب.ظ

واقعاٌ تعجب می کنم که چطور کسی ممکنه وقتشو صرف خوندن این مطالب ( خزعبلات ) کنه ؟!

سلام
ممنون که اومدی !!!
این هم واسه خودش نظریه !!!
ولی ممنون که وقت گذاشتی !!
خوش باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد